Ipsos: Sokfelé tekintgetünk, de választani nem nagyon akarunk
Egy dolog nézelődni, de messze mást jelent az igazi elköteleződés. Átlagosan a válaszadók 44%-a követi a különböző márkákat a közösségi oldalakon – derül ki az Ipsos legfrissebb kutatásából.
Az emberek akkor kerülnek aktívan kapcsolatba egy márkával, ha lájkolják, kommentelik vagy ajánlják őket másoknak. A 35 év alattiak érdeklődése a legélénkebb: nemzetközi szinten 55%, szemben a 35-49 éves korosztály 42%-ával, s az 50 felettiek 27%-ával.
A magyar internetezők 34%-ának intenzív a kapcsolata a márkákkal (tehát 10%-kal elmaradunk a nemzetközi átlagtól), míg a 35 év alattiak 48%-ával esik meg ugyanez. A legjobban a magyar 50 év felettiek teljesítnek a maguk 24%-ával, amely majdnem eléri korosztályuk nemzetközi átlagát.
Nem szabad elfelejtenünk, hogy attól kezdve, amikor egy brand megszerzi a követők szimpátiáját, már a márkán múlik, hogy szorosabbá válik-e ez a kötelék.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >