Ipsos: Sokfelé tekintgetünk, de választani nem nagyon akarunk
Egy dolog nézelődni, de messze mást jelent az igazi elköteleződés. Átlagosan a válaszadók 44%-a követi a különböző márkákat a közösségi oldalakon – derül ki az Ipsos legfrissebb kutatásából.
Az emberek akkor kerülnek aktívan kapcsolatba egy márkával, ha lájkolják, kommentelik vagy ajánlják őket másoknak. A 35 év alattiak érdeklődése a legélénkebb: nemzetközi szinten 55%, szemben a 35-49 éves korosztály 42%-ával, s az 50 felettiek 27%-ával.
A magyar internetezők 34%-ának intenzív a kapcsolata a márkákkal (tehát 10%-kal elmaradunk a nemzetközi átlagtól), míg a 35 év alattiak 48%-ával esik meg ugyanez. A legjobban a magyar 50 év felettiek teljesítnek a maguk 24%-ával, amely majdnem eléri korosztályuk nemzetközi átlagát.
Nem szabad elfelejtenünk, hogy attól kezdve, amikor egy brand megszerzi a követők szimpátiáját, már a márkán múlik, hogy szorosabbá válik-e ez a kötelék.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júniusban lassult a termelői árak éves csökkenése Németországban
Németországban a termelői árak 1,6 százalékkal csökkentek júniusban az egy…
Tovább olvasom >Erősebb félévet zártak a vidéki szálláshelyek, mint tavaly
A turizmus 2023-ban vett lendülete továbbra is érezteti hatását. A…
Tovább olvasom >Már minden Auchan-áruházban lehet muncholni
Május elejétől már minden Auchanban az eredeti árhoz képest akár…
Tovább olvasom >