Ipsos: Sokfelé tekintgetünk, de választani nem nagyon akarunk
Egy dolog nézelődni, de messze mást jelent az igazi elköteleződés. Átlagosan a válaszadók 44%-a követi a különböző márkákat a közösségi oldalakon – derül ki az Ipsos legfrissebb kutatásából.
Az emberek akkor kerülnek aktívan kapcsolatba egy márkával, ha lájkolják, kommentelik vagy ajánlják őket másoknak. A 35 év alattiak érdeklődése a legélénkebb: nemzetközi szinten 55%, szemben a 35-49 éves korosztály 42%-ával, s az 50 felettiek 27%-ával.
A magyar internetezők 34%-ának intenzív a kapcsolata a márkákkal (tehát 10%-kal elmaradunk a nemzetközi átlagtól), míg a 35 év alattiak 48%-ával esik meg ugyanez. A legjobban a magyar 50 év felettiek teljesítnek a maguk 24%-ával, amely majdnem eléri korosztályuk nemzetközi átlagát.
Nem szabad elfelejtenünk, hogy attól kezdve, amikor egy brand megszerzi a követők szimpátiáját, már a márkán múlik, hogy szorosabbá válik-e ez a kötelék.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus a turizmusban: májusban javult a konjunktúra, de még mindig mínuszban az ágazat
2025 májusában enyhe javulásról számoltak be a turisztikai vállalkozások: a…
Tovább olvasom >