Ipsos: Sokfelé tekintgetünk, de választani nem nagyon akarunk
Egy dolog nézelődni, de messze mást jelent az igazi elköteleződés. Átlagosan a válaszadók 44%-a követi a különböző márkákat a közösségi oldalakon – derül ki az Ipsos legfrissebb kutatásából.
Az emberek akkor kerülnek aktívan kapcsolatba egy márkával, ha lájkolják, kommentelik vagy ajánlják őket másoknak. A 35 év alattiak érdeklődése a legélénkebb: nemzetközi szinten 55%, szemben a 35-49 éves korosztály 42%-ával, s az 50 felettiek 27%-ával.
A magyar internetezők 34%-ának intenzív a kapcsolata a márkákkal (tehát 10%-kal elmaradunk a nemzetközi átlagtól), míg a 35 év alattiak 48%-ával esik meg ugyanez. A legjobban a magyar 50 év felettiek teljesítnek a maguk 24%-ával, amely majdnem eléri korosztályuk nemzetközi átlagát.
Nem szabad elfelejtenünk, hogy attól kezdve, amikor egy brand megszerzi a követők szimpátiáját, már a márkán múlik, hogy szorosabbá válik-e ez a kötelék.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >A vártnál magasabb lett az április infláció
Áprilisban 4,2 százalékos volt az éves infláció, havi szinten pedig…
Tovább olvasom >