Ipsos: hatékony „felületkezelés” az ideális elérhetőség jegyében
Az Ipsos közterületi optimalizáló rendszere, a Special Plus 2004 óta áll a piaci szereplők rendelkezésére. A közterületi hirdetőeszközöket megvizsgálva kiderül, hogy már 200-250 „prémium” felülettel is hatékonyan el lehet érni a lakosság háromnegyedét.
A közterületi hirdetési eszközök típusai és paraméterei mind másképp befolyásolják az adott felületek kontaktusesélyeit, ezen keresztül pedig az elérési mutatókat. Leghatékonyabban akkor készíthető egy kampány, ha a lehető legváltozatosabb felületeket alkalmazzuk benne. A legjobb 100-120 felület kiválasztásával 4 hét alatt legalább egyszer elérhető a 15-70 éves lakosság hármonegyede, Magyarország 44 legnagyobb városában.
A City Light és az óriásplakát kampányok vizsgálata érdekes eredményre vezet. Ahhoz, hogy legalább egyszer elérjük a vizsgált lakosság háromnegyedét, óriásplakátból 100-150, míg City Lightból körülbelül 100 felület szükséges, viszont hogyha már 8-szor akarjuk ugyanezt, akkor óriásplakátból 200-250 darab kell, míg City Lightból 250-300.
Az Ipsos Zrt. OOH kampánytervező rendszere Magyarország 44 legnagyobb városában a közterületi kampányok tervezését segíti. A szoftverben szereplő összes standard OOH hirdetési eszközre (óriásplakátok, City Light-ok, hirdetési oszlopok) elérési adatokkal tud szolgálni, így támogatva a célcsoport eléréséhez szükséges legjobb kampány összeállítását.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >