Ipsos: a Szentkirályi reklámját szerették a legtöbben
A 2010-es labdarúgó-világbajnokság kapcsán nemzetközi reklámhatás vizsgálatot végzett az Ipsos ASI. Ennek keretében Magyarországon 4 hirdető: a Pepsi, a Coca, a Nike és a Szentkirályi egy-egy televíziós reklámja került górcső alá.
A válaszadók mintegy négyötöde látta a Pepsi, valamivel több, mint fele a Coca és a Szentkirályi reklámjait, viszont a Nike-ét csak minden kilencedik ember. A reklámok beazonosításánál is a Pepsi szerepelt a legeredményesebben, a filmet látók több,
mint négyötöde tudta beazonosítani a márkát, a többi termék esetében ez az arány egyaránt kétharmad körül mozgott.
A reklám hatásaival kapcsolatban a legtöbb pozitív érzést a Szentkirályi váltotta ki: a termék magyar volta, valamint Puskás Ferenc megelevenítése egyaránt közrejátszhatott abban, hogy a reklám képes volt arra, hogy közelebb hozza a márkát a fogyasztóhoz. A reklámot a válaszadók többsége hihetőnek, személyhez szólónak találta, és úgy érezte, hogy a reklám hatására többet tudott meg a márkáról. Ezen felül több, mint kétharmad részük úgy érezte, hogy a reklám a termék egyediségét, a versenytársaktól való megkülönböztethetőségét is jól alátámasztja.
A két fő konkurens kólamárka, a Pepsi és a Coca egymáshoz közeli eredményeket ért el a vizsgált dimenziók többségében. A reklám hihetőségénél ért el lényegesen magasabb eredményt a Coca a Pepsinél – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >