Intézkedéseket vezet be Jumbo a sajtellátási lánc fenntarthatóbbá tétele érdekében
A holland Jumbo kiskereskedelmi vállalat az Uniekaas Hollanddal és a DOC Kaas szövetkezet több mint 200 tejtermelőjével együttműködve igyekszik fenntarthatóvá tenni sajtválasztékát.
A Jumbo és partnerei átfogó kritériumrendszert dolgoztak ki a borjak és a tehenek jobb életkörülményeit, a gazdaságban és környékükön az éghajlatra és a természetre gyakorolt pozitív hatást elősegítése, valamint a tejtermelők számára egy kedvezőbb bevételi modell kialakítása érdekében – közölte a kiskereskedő.
Az intézkedések között szerepel többek között a megújuló energia használata, a CO2-kibocsátás csökkentése, a gyógynövényekben gazdag és a tehenek számára sík fekvésű legelő területek megcélzása.
A fenntartható sajátmárkás sajtok első szállítmánya idén júniusban kerül a Jumbo üzletekbe, és a vállalat reményei szerint 2024 végére teljes sajátmárkás sajtkínálata fenntarthatóbb tejből készül majd.
A Jumbo azt is kiemelte, hogy már régóta invesztál egy fenntartható holland frissáru-választék kialakításába.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Itt a világ első környezetbarát teje
Egy kis tasmániai tejüzem, az Ashgrove, világszerte elsőként dobott piacra…
Tovább olvasom >1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5…
Tovább olvasom >K&H: kevesebb figyelem jut a cégeknél a társadalmi felelősségre
Nagy- és kisvállalatoknál egyaránt csökkent a cégek társadalmi felelősség iránti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >