Intézkedéseket vezet be Jumbo a sajtellátási lánc fenntarthatóbbá tétele érdekében
A holland Jumbo kiskereskedelmi vállalat az Uniekaas Hollanddal és a DOC Kaas szövetkezet több mint 200 tejtermelőjével együttműködve igyekszik fenntarthatóvá tenni sajtválasztékát.
A Jumbo és partnerei átfogó kritériumrendszert dolgoztak ki a borjak és a tehenek jobb életkörülményeit, a gazdaságban és környékükön az éghajlatra és a természetre gyakorolt pozitív hatást elősegítése, valamint a tejtermelők számára egy kedvezőbb bevételi modell kialakítása érdekében – közölte a kiskereskedő.
Az intézkedések között szerepel többek között a megújuló energia használata, a CO2-kibocsátás csökkentése, a gyógynövényekben gazdag és a tehenek számára sík fekvésű legelő területek megcélzása.
A fenntartható sajátmárkás sajtok első szállítmánya idén júniusban kerül a Jumbo üzletekbe, és a vállalat reményei szerint 2024 végére teljes sajátmárkás sajtkínálata fenntarthatóbb tejből készül majd.
A Jumbo azt is kiemelte, hogy már régóta invesztál egy fenntartható holland frissáru-választék kialakításába.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Ceres ZRt.: Fenntarthatósági mérföldkő a győri üzem tetején
A fenntarthatóságot és az innovációt tűzte zászlajára a Ceres ZRt.,…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >