Intézkedéseket vezet be Jumbo a sajtellátási lánc fenntarthatóbbá tétele érdekében
A holland Jumbo kiskereskedelmi vállalat az Uniekaas Hollanddal és a DOC Kaas szövetkezet több mint 200 tejtermelőjével együttműködve igyekszik fenntarthatóvá tenni sajtválasztékát.
A Jumbo és partnerei átfogó kritériumrendszert dolgoztak ki a borjak és a tehenek jobb életkörülményeit, a gazdaságban és környékükön az éghajlatra és a természetre gyakorolt pozitív hatást elősegítése, valamint a tejtermelők számára egy kedvezőbb bevételi modell kialakítása érdekében – közölte a kiskereskedő.
Az intézkedések között szerepel többek között a megújuló energia használata, a CO2-kibocsátás csökkentése, a gyógynövényekben gazdag és a tehenek számára sík fekvésű legelő területek megcélzása.
A fenntartható sajátmárkás sajtok első szállítmánya idén júniusban kerül a Jumbo üzletekbe, és a vállalat reményei szerint 2024 végére teljes sajátmárkás sajtkínálata fenntarthatóbb tejből készül majd.
A Jumbo azt is kiemelte, hogy már régóta invesztál egy fenntartható holland frissáru-választék kialakításába.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >