Instagram hotel nyílt Ausztráliában
Instagram tematikájú hotelt nyitottak Sydney-ben – adta hírül a socialtimes.hu, ahol, szerintük, ember legyen a talpán, aki megállja, hogy ne fotózzon.
A 1888 Hotel első ránézésre egy mai kor kívánalmainak megfelelő butikhotelnek tűnik, de valójában az egész marketinget a social media, különösen az Instagram rajongóira építették. A hely nem egyszerűen csak fotóért kiáltó, vizuálisan is ingerlő fogásokat tálal fel, vagy pazar hátteret nyújt a selfiekhez, de megkülönböztetett figyelemmel kezeli a legalább tízezer követővel rendelkező felhasználókat, akik egy éjszaka erejéig a ház vendégei.
Már a névválasztás is utal arra, hogy kimondottan a mobilfotósoknak kedveznének, hiszen a Kodak 1888-ban adta ki az első rollfilmes fényképezőgépeit. „Az utazás és a fotózás már egy jóideje kéz a kézben jár, de a social media és az Instagram térhódítása miatt az élmények megosztása mégnagyobb szerepet játszik. Az emberek nem egyszerűen csak látni akarják a szép tereket, hanem le is fotózzák és meg is osztják őket.” – Indokolja Paul Fischman 8Hotels szállodalánc vezérigazgatója a meglepő téma- és névválasztást.
Érdemes egy pillantást vetni a #1888hotel hashtag alatt megtalálható Instagram fotókra, valóban meggyőzőek, mindenesetre meglepődtünk, hogy az ablakok nem kaptak Instagram filtert.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >Egyre többen választják idén a Balatont Horvátország helyett – de nem dőlhetnek hátra a vendéglátósok
Bár erős forgalommal kecsegtet a 2025-ös nyári szezon a Balatonnál,…
Tovább olvasom >Szállodák a fenntarthatóságért
Becslések szerint a kereskedelemben keletkező élelmiszer-pazarlás 10%-áért a szállodák felelősek…
Tovább olvasom >