Inspiráló nonverbális alkotók a Coca-Cola új kampányában
A Coca-Cola Zéró #ZéróSzöveg kampánya keretében inspiráló nonverbális alkotókat kért fel arra, fejezzék ki szavak nélkül, izgalmas videókban az üdítőital leírhatatlan ízét. A rövidfilmek a résztvevők közösségi oldalain láthatóak.
A #ZéróSzöveg kampányban többek között Palkovics Zóra, Keller Adél, Bogcatubca, Kocsis Paulina, Viszkok Fruzsi, Timella és Csigér Alex készít és oszt meg egyedi tartalmat, mindannyian kreatívan, a saját stílusukban, szavak nélkül igyekeznek kifejezni a Coca-Cola Zéró Cukor leírhatatlan ízét.
A kampány célja, hogy izgalmas kihívást és inspirációt kínáljon a Z-generációnak, akik számára a közösségi médiatartalmak adják a legfontosabb szórakoztató tartalmat. Szavak nélkül, közösségimédia-platformjaikon keresztül értelmezhetik az üdítőital ízét egy dinamikus digitális matrica- és GIF-kollekció segítségével, de a márka rajongói a SZIN fesztiválon akár Miloval és Joer Juniorral is találkozhatnak.
A fogyasztók meg is kóstolhatják a Coca-Cola Zéró Cukor üdítőitalt: ingyenes termékmintát kaphatnak. A kóstoltatásban résztvevő helyszínek listáját itt lehet megtekinteni: https://www.coca-cola.hu/zero-szoveg/zero-kostoltatas
Vida Annamária, a márka magyarországi brand menedzsere így fogalmazott:
“Izgatottan vártuk, hogy elinduljon a Coca-Cola Zéró Cukor nagyszerű ízét ünneplő #ZéróSzöveg kampányunk. Országszerte ismert és követett influencereink vizuális műalkotásaikkal keltik életre a Coca-Cola Zéró ízét, reméljük, ez a márka rajongóit is arra ösztönzi majd, hogy maguk is elkészítsék egyedi, különleges értelmezésüket.”
Kapcsolódó cikkeink
A Coca-Cola meghaladta a várakozásokat
A Coca-Cola jelentése alapján a cég meghaladta az elemzői várakozásokat…
Tovább olvasom >1,1 milliárd dolláros megállapodást kötött a Coca-Cola és a Microsoft
Az italgyártó már közel egy éve dolgozik a generatív mesterséges…
Tovább olvasom >Többségi tulajdont szerezhet az Emmi az eddig a Coca-Cola tulajdonában álló brazíliai tejtermékgyártóban
Az Emmi Group brazil leányvállalata, a Laticínios Porto Alegre többségi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Friss húsok és fagyasztott hústermékek árát csökkenti az ALDI
Az ALDI tovább folytatja az árcsökkentést: május elejétől 12 friss…
Tovább olvasom >Itt a Rossmann új applikációja, a Virtuális Tükör
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >Üzlet az üzletben: hajápolás- és sminkszekciót indított az eMAG
Az eMAG Magyarország új Hajápolás és smink szekciót indított útjára…
Tovább olvasom >