Innováció a magyar sörpiacon, avagy kisüzemi sörök „karnyújtásnyira”
Márciustól újabb híd nyílik a kisüzemi sörök és a sörkedvelők között: érkezik a Beerbox, amely a sörpiac értékesítési oldalának reformját hozza.
A Beerbox egy szolgáltatási lánc, amely cseh, német vagy lengyel kisüzemi sörmárkák mellett a magyar kraft sörfőzdék termékeit is elérhetőbbé teszi a fogyasztók számára. Március 11-től, a Beerbox indulásával, főváros szerte 15, már meglévő söröző és bolt kap Beerbox Pont matricát, és csatlakozik a lánchoz.
A vásárlónak lehetősége lesz fix kínálatból, fix áron kiválasztani kedvenc söreit, amelyet a beerbox.hu weboldalon keresztül tud megtenni. Itt kikeresi a hozzá legközelebb eső Beerbox Pontot és annak kínálatát, majd az adott egységhez elsétálva megvásárolja a kiszemelt főzeteket. Így a vásárló egy helyről, kifejezetten kedvező áron szerezheti be a kedvenc termékeket, valamint a Beerbox rendszere által biztosított állandó készlet lehetővé teszi az azonnali és gyors kiszolgálást.
„Annak ellenére, hogy a prémium minőségű kraft és kisüzemi sörök iránti fokozott érdeklődés már hazánkban is erősen tapasztalható, a vásárló sokszor falakba ütközik – emelte ki Papliczky Péter, a Beerbox értékesítési vezetője. – A minőségi kézműves sörök elérhetősége még mindig korlátozott, a vásárlás utánajárást követel meg, ráadásul jóval magasabb áron kénytelen beszerezni a kiszemelt terméket a sörkedvelő, mintha a nagyüzemi sörök kínálatából választana. A Beerbox ezeknek a fogyasztói gátaknak a leküzdését és a különlegességek iránti igények kielégítését tűzte ki célul.”
A főként Budapesten kiépült hálózat a vidéki területek felé is nyit: márciustól már Hódmezővásárhelyen, Szentendrén és Szigetszentmiklóson is találhatunk Beerbox Pontokat. „Hiszünk benne, hogy a vidéki hálózat kiépítése nemcsak a technikai feltételeken, de a kisüzemi sörökkel kapcsolatos edukáción is múlik, illetve a téma iránt fogékony közösség építésének is fokozott figyelmet szentelünk” – egészített ki Papliczky Péter.
Kapcsolódó cikkeink
Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >Prémiumra hangolva
A tavalyi év áremelkedése a sörgyártókat szigorú költségkontrollra kényszerítette, miközben…
Tovább olvasom >Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >