Influencerekkel főz együtt az Aldi Süd
Az Aldi Süd bejelentette, hogy egy éven át öt közösségi média-influencerrel fog együttműködni Aldifamily nevű csoportjában.
A cég ezzel a kooperációval szeretné erősíteni a közösségi médiában való jelenlétét. „Kapcsolatot akarunk teremteni az Aldi Süd és azon emberek között, akik ezeket az influencereket követik”, mondta Marco Ganser, a cég marketing-igazgatója.
A vállalat „Aldilicious” című, egész évben futó YouTube-sorozatában influencerek hívják ki egymást egy-egy főzőpárbajra. Az első részben Maren és Tobias Wolf, az Aldifamily két tagja versenyez majd Dillan White-tal, aki rendkívül népszerű a Youtube-on és az Instagramon, adta hírül az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti frissáru-hálózatát az ALDI Süd
Bővíti frissáru-platformjainak hálózatát az ALDI Süd a gyümölcs- és zöldségellátás…
Tovább olvasom >Aldi DX: Digitalizációs újítások az Aldi Süd-től
Az Aldi Süd új IT- és digitalizációs ernyőmárkát létesített: az…
Tovább olvasom >Németországban visszatér az Aldi Süd a nyomtatott akciós újság terjesztéséhez
Visszatér a papíralapú reklámújságok terjesztéséhez az Aldi Süd Németországban, ahol…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jellinek Dániel az Auchan új stratégiájáról beszélt
Jellinek Dániel, az Indotek Csoport tulajdonosa négy év tárgyalássorozat után…
Tovább olvasom >Az Indotek 47 százalékos tulajdonrésszel az Auchan irányítását is átveszi
A hétvégén lezárult az Indotek Group tulajdonszerzése az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >1200 hátrányos helyzetű gyerek kívánsága teljesül idén karácsonykor
Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára…
Tovább olvasom >