Indul a jelentkezés a HoReCa Marketingkommunikációs Workshop 2023-ra
2023.03.29-én ismét megrendezésre kerül a HoReCa Marketingkommunikációs Workshop a Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event tagozatának rendezésében.
A HoReCa Marketingkommunikációs Workshopon olyan témák kerülnek terítékre, melyek a HoReCa szakembereket foglalkoztatják napjainkban és melyek megoldásához a marketing eszközeivel közelebb lehet kerülni. Az aktuális trendek és kihívások mellett a HoReCa szektor ismert szereplőitől megtudhatjuk, mit tehetünk marketingkommunikációs eszközökkel a munkaerő és a vendégek megtartásáért. Az előadók áttekintést nyújtanak a résztvevők számára a jelenlegi piaci trendekről, betekintést nyerünk a kommunikáció boszorkánykonyhájába és meghirdetésre kerül a tagozat által alapított HoReCa Hősök díj 2023 is.
A rendezvény helyszíne a METRO Gasztroakadémia, kezdési időpontja 10,30 óra.
A szervezők szeretettel várnak miden érdeklődőt az eseményen.
Részletes program:
10,30 – 10,40 Köszöntő
Hovánszky László MMSZ HoReCa és Event tagozat tiszteletbeli Elnök
10,40 -11,00 Love brand a szolgáltatói piacon, avagy miként válhat szerethetővé egy vak varjú egy lila tehénnek köszönhetően?
Semsei Rudolf, Budapesti Party Service és VakVarjú Éttermek tulajdonos, MVI alelnök
11,00 – 11,20 Somewhere over the rainbow (A HoReCa piac áttekintése)
Bősze Ákos üzletfejlesztési vezető, METRO
11,20 – 11,40 Változtass szenvedéllyel
Gianni Annoni gasztro, szakértő, vendéglátós
11,40 – 12,00 Marketing megoldások kis budgetből a HoReCa-ra szabva
Taferner Ákos marketingvezető és Szigeti Csaba
digitális fejlesztési osztályvezető, METRO
12,00 – 12,30 Kerekasztal beszélgetés a szektor képviselőivel vezeti: Kaszás Attila / ügyvezető Viwa, MMSZ HoReCa és Event tagozat Elnök
A kerekasztal résztvevői:
Gianni Annoni, a Trattoria Pomo d’Oro tulajdonosa,
Gózon Ágnes, a Bab Kávézó tulajdonosa, és
Makai István a Cactus Juice Gastro Pub tulajdonosa
12,30 – 12,35 HoReCa Hősök 2023 program bemutatása
Hermann Zsuzsanna ügyvezető Trade Magazin, MMSZ HoReCa és Event Tagozat alelnök
12,35 – 12,45 Zárszó
Kaszás Attila elnök MMSZ HoReCa és Event Tagozat, Viwa Product Europa ügyvezető
12,45 – 13,15 Networking
Az eseményen való részvétel díjmentes, de regisztrációhoz kötött, regisztrációs link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeN4sf–CDaRTHXO8Eefk43gc3LQn_uLmlsJuV2irpJVpMjJg/viewform
Az esemény a Facebookon: https://www.facebook.com/events/899312897965163/?ref=newsfeed
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event tagozata
A Magyar Marketing Szövetség tágabb értelemben a marketing szakma, azaz a tudomány és az iparág összefogása.
A Szövetség a marketing társadalmi elismertségének biztosítása, a gazdasági életben történő sikeres és hatékony alkalmazásának elősegítése és kialakult kapcsolatrendszere révén kíván hozzájárulni Magyarország fejlődéséhez, nemzetközi elismertségének növeléséhez. A Szövetség egy platform, amely a kölcsönös előnyökkel járó összefogás lehetőségét teremti meg a szakma elméleti oktatói, gyakorlati felhasználói és üzleti alkalmazói között.
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event tagozata a fenti célok minél hatékonyabb megvalósítására jött létre, szándékaink szerint összefogva az ezen a területen működő vállalkozásokat.
A horeca és a rendezvények speciális aktivitások a marketing tevékenységeken belül, ezért speciális szakértelmet, eszközöket és hozzáállást igényelnek.
A tagozat célja a vendéglátásban, a szállodaiparban és a hozzájuk kapcsolódó rendezvényeken közreműködő vállalkozások, szervezetek marketing-aktivitásainak szakmai és kapcsolati támogatása, a tevékenységük elősegítése, valamint, hogy teret adjon az ezen a területen dolgozó cégeknek és szakembereknek az eszmecserére, tapasztalataik megosztására és arra, hogy közösen formálják a szakma jövőjét.
A tagozat küldetése továbbá, hogy rendszeres ülésein lehetőséget biztosítson tagjainak a szakmai, piaci információk gyors és hatékony elérésére, az ágazati szereplőknek kapcsolattartásra, pozitív gyakorlati példák megismerésére.
Kapcsolódó cikkeink
Korunk hősei
A METRO Gasztroakadémián tartott marketingkommunikációs workshopot március 29-én a Magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >