Immáron 11. alkalommal segít a menhelyi állatoknak a Lidl
Sikeresen zárult a Lidl Magyarország 11. Telitálka kampánya, melyet az állatok világnapja alkalmával indított el az áruházlánc. A cél ezúttal is a felelős állattartásra való figyelemfelhívás és a nehéz sorsú állatok élelmezéséhez való hozzájárulás volt. A meghirdetett játékhoz több mint 5500-an csatlakoztak, a kezdeményezés keretében a vállalat vásárlóival összefogva több mint 5000 kg állateledelt adományozott a NOÉ Állatotthon Alapítvány számára.
A Lidl Magyarország elkötelezett a felelős állattartás mellett, ezt bizonyítja az is, hogy immáron 11. alkalommal hirdette meg Telitálka kampányát. Az állatok világnapja alkalmából indított játék keretében négylábú kedvencekről várt fotókat a diszkontlánc social média követőitől. A cél 500 kép összegyűjtése volt annak érdekében, hogy 3 000 000 Ft értékű állateledellel járulhasson hozzá a Lidl a NOÉ Állatotthon Alapítvány lakóinak élelmezéséhez. A játék népszerűségét jelzi, hogy a vártnál jelentősen több, összesen 5700 kutyás és cicás kép érkezett. Az összegyűlt összegéből végül több mint 5000 kg állateledel jutott a kisállatoknak, vagyis egy-egy feltöltött kép közel 1 kg eledelt jelentett a cicáknak, kutyusoknak.
„Nagy öröm számunkra, hogy őszi adománygyűjtő kampányunkhoz is szívesen csatlakoztak social média követőink annak érdekében, hogy közös összefogással segíthessük a NOÉ Állatotthon Alapítvány kis lakóit. Büszkeség számunkra, hogy 2016 óta immáron 11. alkalommal megvalósított Telitálka kampányunk eredményeképpen vásárlóinkkal közösen összesen 30,5 millió forint értékű, közel 84 tonnányi állateledellel járultunk hozzá a menhelyi kisállatok ellátásához”
– mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A vállalat állatjólét, valamint a szakmai alapokon és összefogáson nyugvó állatvédelem iránti elköteleződését az is erősíti, hogy a Lidl Magyarország, az élelmiszerláncok között elsőként csatlakozott 2021-ben Magyarország Állatvédelmi Kódexéhez. A szándéknyilatkozat aláírásával az áruházlánc igyekszik az állatok szabadságjogait elősegítő gyakorlatokat, valamint a fenntartható és környezetkímélő megoldások alkalmazását ösztönözni beszállítói partnerei körében.
Kapcsolódó cikkeink
Glutén nélkül – új ízek, új lehetőségek
A gluténmentes termékek piaca az utóbbi években jelentős átalakuláson ment…
Tovább olvasom >Óriási befektetésen van túl a Lidl
A Lidl bejelentette, hogy Krizben, Zágráb közelében nyitotta meg legújabb…
Tovább olvasom >Új séfet igazolt a Lidl
A Michelin Young Chef díjas Mizsei Jani, a MÁK séfje váltja…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: februárban 1,7 milliárd euró volt a termék-külkereskedelmi többlet
2024. februárban a kivitel volumene 3,4 százalékkal haladta meg, a…
Tovább olvasom >BMI: Lassabb bővülés áprilisban
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) szezonálisan kiigazított áprilisi értéke: 51,8.…
Tovább olvasom >Pénteken nyit az 10 éves Food Truck Show
Minden évben újabb büfékocsikkal és ételekkel bővül a Food Truck…
Tovább olvasom >