Íme, a legmenőbb hazai Instagram márkaoldalak!
A most elindult iStory.hu weboldal jóvoltából először elérhető a legtöbb követővel rendelkező hazai Instagram márkaoldalak toplistája. A Magyar Insta Brandlista a május elsejei követőszámok alapján mutatja meg a 100 legsikeresebb magyar márka profilját.
A Top 100-as Instagram márkaoldalak együttesen összesen 4.822.920 követővel rendelkeztek május elsején, miközben az Instagramon elérhető hazai felhasználók száma – a Facebook hirdetési rendszere alapján – 1,9 millió körül alakul. Így leegyszerűsítve azt mondhatjuk, hogy a listán található 100 márkából minden magyar instagramozó átlagosan 2,5-t követ. A márkák összesen 217.750 posztot publikáltak eddig, áprilisban 4.012 új tartalom született.
Bár az Instagram publikus adatai alapján készített felmérésben a legsikeresebb márkacsatornák közé bekerült az elsősorban a nemzetközi piacnak, angolul kommunikáló Nanushka, a The Million Roses, a Scitec Nutrition vagy éppen a Sziget Fesztivál is, a listán szereplő márkák túlnyomó többsége a hazai instagramozók figyelméért száll harcba. Mint Lukácsi Péter, az iStory.hu alapítója elmondta: „Az ismert nagy brandek mellett olyan, jellemzően a szépségiparhoz és divathoz köthető márkák is jelentős követőtábort építettek fel az évek alatt, melyek neve talán kevésbé cseng ismerősen, mint például a NYX Cosmetics Hungary, a Pig Shoes vagy az Impress Fashion.”
Helyezés / Márka / Instagram profil / Követők száma (05.01)
1. Nanushka @nanushka 212 643
2. The Million Roses @themillionroses 200 072
3. KFC Magyarország @kfcmagyarorszag 137 301
4. Sziget Fesztivál @szigetofficial 137 227
5. Playboy @playboyhungary 123 394
6. Topjoy @topjoy_official 122 934
7. TV2 @tv2official 114 945
8. Deichmann Cipő @deichmannhu 96 683
9. We Love Budapest.com @welovebudapest 92 231
10. dm Magyarország @dm_magyarorszag 89 907
Áprilisban a Nanushka (+8.870), Dorko (+5.910), a Deichmann (+4.689), a Mayo Chix (+3.411) és a Lidl (+3.001) csábította magához a legtöbb új követőt. Ha a legnagyobb arányú követőszám-bővülés kategória győztesét keressük, múlt hónapban ez az elismerés az HBO Magyarországnak jár (+9,5%, +2.045).
A Magyar Insta Brandlista adatai azt mutatják, hogy 2019 áprilisában a legtöbb márkaposzt a Playboy (330, azaz napi 11 tartalom), az Nso.hu (296), a TV2 (161), a HOT! Magazin (124) és a Mayo Chix (117) nevéhez fűződik.
A valaha legtöbb posztot közzétévő márkák közül a Fashionfave (19.071), a Playboy (11.865) és a Glamour (10.239) tekinthető dobogósnak. Az eddig legkevesebb tartalmat megosztó Top100-as brandek versenyében jelenleg az IKEA Magyarország (107), a Szimply Food (233) és a KFC (233) szerepel az élmezőnyben.
Az iStory.hu oldalon elérhető Magyar Insta Brandlista mostantól minden hónap elején friss adatokat szolgáltat a legsikeresebb hazai Instagram márkaoldalakról.
Kapcsolódó cikkeink
Közösségi vásárlást tesz lehetővé az Amazon együttműködése a TikTokkal és a Pinteresttel
Az Amazon partnerségre lépett a TikTokkal és a Pinteresttel azért,…
Tovább olvasom >Már kevésbé hallgatnak az influencerekre a német fogyasztók
Németországban csökken az influencerek befolyása a vásárlói magatartásra, ahogy a…
Tovább olvasom >Tanuljunk ételt menteni a Facebookon?
A jelenleg több mint 165 000 főből álló Facebook-csoport közösségében való…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >