Így frissíti fel a nyári hétköznapokat a Cappy új limonádéja, a Cappy Berry Mix Zero
A Cappy egy új termékkel, a Berry Mix Zero limonádéval indította nyári kampányát. A márka egyedülálló multimédiás felületeken és fogyasztói aktivitásokon keresztül megmutatja, hogy habár gyakran elveszünk a pillanatban, néha nem is kell olyan sok az ellazuláshoz. A Cinema Mysticában és a Westend PIXIMjébe szervezett egyedi rendezvénymegoldások igazi felfrissülést hoztak az érdeklődőknek érzékszerveik próbára tétele révén és segítették őket a visszazökkenésbe.
A nyár közeledtével sokszor valami hűsítő és frissítő finomságra vágyunk. A Cappy Limonádé citrusos frissessége ezekre a nyári pillanatokra rezonál, az idei szezon sztárja pedig minden bizonnyal az új Cappy Berry Mix Zero Limonádé lesz. Bogyós gyümölcsös ízével és cukormentes formulájával tökéletes választás a forró napokra: egy korty is elég, hogy visszazökkenjünk a jelenbe és élvezzük a pillanatot.
A kampány júniusban két különleges eseménnyel hozta közelebb a termékélményt az érdeklődőkhöz. A márka innovatív, multimédiás megoldásokkal mélyítette el a kapcsolatot a közönséggel.
A Cinema Mystica lenyűgöző fény-, hang- és művészeti univerzumával fogadta a látogatókat, akik érzékszervi utazáson vehettek részt egyedi média installációkon keresztül. A kiállítóterek misztikus világokká alakultak, ahol a valóság és a képzelet határai elmosódtak, lehetővé téve, hogy a nézők kizökkenjenek a megszokott környezetükből, játékosan próbára téve érzékszerveiket. Az eseményen olyan kikapcsolódást nyújtó programokkal kényeztették a látogatókat, mint a hangtál fürdőzés, vagy a Cappy új ízének, a Cappy Berry Mix Zero limonádé megkóstolása.
A teljes testi és lelki feltöltődést a Cappy tovább támogatta a PIXIMben, a Westend multimédiás látványdobozában, ahol egy 360 fokos, magával ragadó élményt kínáltak az érdeklődőknek. Itt a látogatókat lenyűgöző vizuális és auditív élmények fogadták, illetve több alkalommal jóga és pilates órákhoz is csatlakozhattak. A Cappy jóvoltából a bevásárlóközpont nyüzsgésében létrejött a kikapcsolódás szigete, ahol a látogatók a hétköznapok ütemét megszakítva tudtak felfrissülni.
„Az új Cappy Berry Mix Zero Limonádéval egy olyan terméket hoztunk létre, amely tökéletesen illeszkedik a Cappy márka frissítő és élményközpontú filozófiájához, melynek célja, hogy segítse fogyasztóinkat a kikapcsolódás pillanataiban. A két eseményen az új ízélményen túl azokat a lehetőségeket szerettük volna megmutatni, amelyek akár a hétköznapokban is segítenek kizökkenni, illetve visszazökkenni a pillanatba”
– meséli Krasznai Gréta, a Cappy magyarországi márkamenedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
Megújul a Cappy italválasztéka és csomagolása
A Cappy, a fogyasztásra kész gyümölcslé márka új ízvilágot, továbbfejlesztett…
Tovább olvasom >Új bodzás Cappy limonádé a melegebb napokra
A nyári melegben mindenkinek jólesik néhány frissítő korty. Ilyenkor mégis…
Tovább olvasom >A Cappy több száz gyermek jövőjét támogatja új kampányával
Sokan vannak, akik szívesen jótékonykodnának, de nem tudják, kinek és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Beruházunk, mégsem haladunk
A GKI az elmúlt időszakban átfogó elemzéssorozatot készített a magyar…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >