Új bodzás Cappy limonádé a melegebb napokra
A nyári melegben mindenkinek jólesik néhány frissítő korty. Ilyenkor mégis ki tudna ellenállni az örök klasszikus limonádénak? Továbbra is a citrusos íz rajongóinak kedvez idén nyáron a Cappy, ugyanis Lemonade termékcsaládja citromos-bodzavirágos újdonsággal bővül.
A 100%-os gyümölcslevek, gyümölcsnektárok és gyümölcsitalok mellé a Cappy Lemonade család 3 éve robbant be a magyar piacra, amely idén nyáron új ízzel bővül. A nyári melegben kifejezetten népszerű hűsítő ital a közkedvelt bodza ízével teszi még izgalmasabbá ezt az üdítőt, amelynek íze olyan, akár a házi limonádénak. Mindezt tartósítószer nélkül, 100%-ban újrahasznosítható csomagolásban vásárolhatják meg a fogyasztók. A bodzás a harmadik ízvariáció a citromos és citromos mentás termékek mellett.
A gyümölcsleveket és limonádékat magában foglaló Cappy termékcsalád 2002-ben jelent meg hazánkban, jelenleg összesen a világ több, mint 200 országában elérhető. A tartósítószer, ízfokozó és mesterséges színezék nélküli gyümölcslevek számos változatban és ízben kaphatók.
„A Cappy márka már több, mint 60 éve képviseli a gyümölcslé kategóriát a The Coca-Cola Company kínálatában. Fókuszában mindig a jóízű és kiemelkedő minőségű gyümölcslevek, nektárok és gyümölcsitalok voltak. Az egyébként is közkedvelt limonádé üdítőink a nyári időszakban még inkább keresettebbek, ekkor várjuk a legnagyobb forgalmat ezen termékek esetében. Ilyenkor különösen fontos odafigyelni a megfelelő hidratációra, a Cappy termékpalettájában pedig mindenki megtalálhatja a számára legkedvesebb ízt a számára ideális változatban”.
– mondta el Tóth Mónika, a márka magyarországi menedzsere.
Az új, citromos-bodzavirágos íz már megtalálható a boltok polcain, 0,4 literes kiszerelésben, 100%-ban újrahasznosítható palackokban.
Kapcsolódó cikkeink
Nagy sikerrel debütált a Zord üdítő a Lidl polcain
Nagy sikerrel debütált a Zord üdítő, amelyet a magyar influencer-páros,…
Tovább olvasom >Fizz Water
A horvátzsidányi gyártó a kiváló, hazánkban is elérhető alapanyagokból válogatva…
Tovább olvasom >Megújul a Cappy italválasztéka és csomagolása
A Cappy, a fogyasztásra kész gyümölcslé márka új ízvilágot, továbbfejlesztett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >