Idén többet költöttek az amerikaiak a Fekete pénteken
Kismértékben, fél százalékkal emelkedtek a kiskereskedelmi értékesítések pénteken az Egyesült Államokban, amely hagyományosan a karácsonyi vásárlási időszak egyik legforgalmasabb napja.
Minimális emelkedést mutattak a kiskereskedelmi értékesítések a "Fekete pénteken", amely hagyományosan a karácsonyi vásárlási szezon első fontos napja az Egyesült Államokban (a Hálaadás ünnepe utáni első nap), ugyanis ilyenkor kezdődnek a nagy ünnepi leértékelések.
Pénteken összesen 10,7 milliárd dollárt költöttek a vásárlók, amely 0.5 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához viszonyítva a ShopperTrak felmérése szerint. Bill Martin, a kutatócég alapítója úgy látja, hogy ez jó kezdet az ünnepi szezonra nézve, és miután az elmúlt két hétben emelkedtek az eladások, így a november jó hónap lesz a kiskereskedők számára.
A kutatócég korábban azt jósolta, hogy a 2009-es vásárlási szezonban 1.6%-kal növekedhetnek az értékesítések az előző év azonos időszakához képest. A tavalyi évben a "Fekete péntek" meglehetősen jól sikerült, ugyanakkor az ünnepi időszak fennmaradó részében elfogyott a lendület – írja a portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A vegánok gyakrabban vásárolnak élelmiszert, mint a húsfogyasztók
A vegánok és vegetáriánusok lényegesen gyakrabban járnak élelmiszert vásárolni, mint…
Tovább olvasom >Leépít a Nestlé csehországi gyárában
Nyolcvan munkahelyet szüntet meg a Nestlé a csehországi Krupka városában…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >