Idén nem egy, hanem 24 MikulásGyár lesz!
Zsolnai Endre, a MikulásGyár tulajdonos-főszervezője elmondta: a pandémiára és annak gazdasági hatásaira való tekintettel fontosnak tartjuk kiemelni, hogy a rászorulóknak most leginkább tartós élelmiszerre (konzerv, tészta, liszt, cukor, rizs, olaj, édesség stb.), tisztálkodási és fertőtlenítőszerekre van szükségük.
A gyűjtést 2020-ban ezek szerint szervezzük meg, használt felajánlásokat a járvány miatt biztonsági okokból nem fogadunk. Ennek az évnek különleges üzenete van: a Mikulás-Gyár akkor is működik, ha olyan nehézségek vannak a világban és hazánkban, amelyekre nem számíthattunk. Sokszorozott erővel és energiával dolgozunk azokért, akik máshonnan nem kapnak segítséget. – tette hozzá Zsolnai.
Az Auchan Magyarország idén első alkalommal csatlakozik a nagy múltú Mikulás-Gyárhoz, s nem is akárhogy. A kereskedelmi lánc jóvoltából idén országos lesz a gyűjtés, hiszen mind a 24 áruházukban lesz gyűjtőpont december 1. és 20. között. A vásárlók vagy az áruházba betérők a fenti termékekkel segíthetnek, használt ruhát, játékokat sajnos most nem lehet hozni. Az Auchan vállalati kultúrájában mélyen gyökeredzik a szolidaritás és bevett jógyakorlat, hogy a vállalat jótékonysági akcióiba
rendszeresen bevonják a vásárlókat is, hogy együtt még nagyobb eredményeket érjenek
el.
Bízunk benne, hogy 20 nap alatt áruházainkban rengeteg adományt tudunk gyűjteni a Magyar Vöröskereszt önkéntesei segítségével, akik ezt követően majd eljuttatják az adományokat a rászorulókhoz. Örömmel segítettünk a MikulásGyárnak és igyekeztünk olyan megoldást találni, ami még pluszt is hozhat az eddigi gyakorlathoz képest, ezért a gyűjtést valamennyi áruházunkban megrendezzük, így idén országos lesz a MikulásGyár! – mondta Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország vezérigazgatója.
A Mikulásgyár stratégiai és logisztikai partnere a Magyar Posta Zrt. A Magyar Posta lehetőséget nyújt arra, hogy az is adományozhasson, aki nem tudja személyesen elvinni ajándékát a MikulásGyárba. Az ország legtöbb postáján is ingyen feladhatók az adományok lezárt dobozokban, csak annyit kell ráírni a küldeményekre, hogy “MIKULÁSGYÁR”.
A Magyar Vöröskereszt a budapesti és vidéki gyűjtőpontokon biztosítja az önkénteseket, s gondoskodik arról, hogy a legjobb helyekre kerüljenek az adományok. A hazánkban 139 éve működő humanitárius szervezet óriási feladatot lát el azzal, hogy önkéntes hálózatát hadrendbe állítja és 20 napon keresztül sokezer munkaórában veszi át és kezeli a felajánlásokat.
Ahogyan az elmúlt 5 évben, a MikulásGyár a Lurdy Házban is várja az adományokat.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Kamatból több a haszon, mint húsból – a Pick Szeged eredményeinek új arányai
Látszólag szerény növekedés jellemezte 2024-ben a Pick Szeged Zrt. működését,…
Tovább olvasom >Auchan: csökkenő bevételek mellett is megsokszorozott nyereség 2024-ben
Látványos nyereségnövekedéssel zárta a 2024-es üzleti évet az Auchan Magyarország:…
Tovább olvasom >