Idén is volt Coop Rally
Idén már 71 autó indult a III. Coop Rally versenyen. A verseny kiváló eszköz a kiváló minőségű és biztonságos magyar élelmiszerek és a fogyasztók figyelemfelkeltésére.
– Mindegyik uniós tagország kiemelt figyelmet fordít saját élelmiszeriparára és a termelők belső piacokon történő értékesítésére – mondta Gráf József földművelésügyi miniszter a rendezvényt beharangozó, szeptember 17-i sajtókonferencián.Mint mondta, az eseményt szívesen támogatja a minisztérium, hiszen a tárcának is fontos, hogy a magyar termelők és beszállítók olyan kiskereskedelmi lánccal fűzzék szorosabbra a kapcsolatukat, amelynek polcain 90-95 százalékban Magyarországon előállított termékek sorakoznak.
A szeptember 19–20-án zajlott verseny győztesének járó kupákat idén a Coop-csoport párosa – apa és fia –, Gazdag Sándor, a Tisza-Coop Zrt. vezérigazgatója, és Gazdag Attila, a Co-op Hungary Zrt. vezető értékesítési és marketingmenedzsere vihette haza.
Murányi László, a Co-op Hungary Zrt. vezérigazgatója a sajtótájékoztatón elmondta: a kiskereskedelmi hálózat tavaly több mint 3000 egységgel 440 milliárd forint összforgalmat ért el. A csökkenő vásárlási kedv ellenére a társaság 2008 első felében is megtartotta előkelő helyét a piacon, több nemzetközi láncot maga mögé utasítva, a teljes hálózatot tekintve mintegy 11,5 százalékos növekedésre tett szert.
A forgalombővülés mögött elsősorban a fogyasztói kosár értékének növekedése áll, de Murányi László hangsúlyozta: a növekedéshez erőteljesen hozzájárult az inflációs hatás is, amely az élelmiszereknél hatványozottan jelent meg. Szerepet játszott az is, hogy a Coop-hálózat több sikeres akvizíciót hajtott végre az élelmiszer-kereskedelemben.
A cég hamarosan újabb saját márkás termékcsoportot vezet be, amely követi a vásárlói igényeket, s támogatja az egészséges életmódot követő fogyasztók vásárlási szokásait. A piacon mért összes kiskereskedelmi saját márkás forgalomból a Co-op stabilan 2,6 százalék körüli részesedéssel bír.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >