Idén is volt Coop Rally
Idén már 71 autó indult a III. Coop Rally versenyen. A verseny kiváló eszköz a kiváló minőségű és biztonságos magyar élelmiszerek és a fogyasztók figyelemfelkeltésére.
– Mindegyik uniós tagország kiemelt figyelmet fordít saját élelmiszeriparára és a termelők belső piacokon történő értékesítésére – mondta Gráf József földművelésügyi miniszter a rendezvényt beharangozó, szeptember 17-i sajtókonferencián.Mint mondta, az eseményt szívesen támogatja a minisztérium, hiszen a tárcának is fontos, hogy a magyar termelők és beszállítók olyan kiskereskedelmi lánccal fűzzék szorosabbra a kapcsolatukat, amelynek polcain 90-95 százalékban Magyarországon előállított termékek sorakoznak.
A szeptember 19–20-án zajlott verseny győztesének járó kupákat idén a Coop-csoport párosa – apa és fia –, Gazdag Sándor, a Tisza-Coop Zrt. vezérigazgatója, és Gazdag Attila, a Co-op Hungary Zrt. vezető értékesítési és marketingmenedzsere vihette haza.
Murányi László, a Co-op Hungary Zrt. vezérigazgatója a sajtótájékoztatón elmondta: a kiskereskedelmi hálózat tavaly több mint 3000 egységgel 440 milliárd forint összforgalmat ért el. A csökkenő vásárlási kedv ellenére a társaság 2008 első felében is megtartotta előkelő helyét a piacon, több nemzetközi láncot maga mögé utasítva, a teljes hálózatot tekintve mintegy 11,5 százalékos növekedésre tett szert.
A forgalombővülés mögött elsősorban a fogyasztói kosár értékének növekedése áll, de Murányi László hangsúlyozta: a növekedéshez erőteljesen hozzájárult az inflációs hatás is, amely az élelmiszereknél hatványozottan jelent meg. Szerepet játszott az is, hogy a Coop-hálózat több sikeres akvizíciót hajtott végre az élelmiszer-kereskedelemben.
A cég hamarosan újabb saját márkás termékcsoportot vezet be, amely követi a vásárlói igényeket, s támogatja az egészséges életmódot követő fogyasztók vásárlási szokásait. A piacon mért összes kiskereskedelmi saját márkás forgalomból a Co-op stabilan 2,6 százalék körüli részesedéssel bír.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >