Idén is négy győztes megy a Shop! Global Awards versenyre
Másodszor írt ki az egyetemi hallgatók részére pályázatot a POPAI Magyarország Egyesület POPAI Student Design Awards néven. A verseny fő támogatója a SPAR, témaadó szponzora a Zewa. A négy magyar győztes a Shop! központ által szervezett POP világversenyen is indulhat.
A díjkiosztó online eseményen elhangzott, hogy eddig két magyar Shop! Global Awards világbajnoki győzelmet hoztak el a BME hallgatói 2019-ben és 2020-ban, hiszen ez a verseny az 5 kontinensen zajló, helyi POPAI és Shop! diákversenyek sorozatába illeszkedik. A lokális győztesek a nemzetek viadalán, a Shop! Global Awards világverseny Student Design kategóriájában vehetnek részt a nemzetközi megméretésen. Az eredményhirdetés áprilisban, a Shop! online kiállítás és szakvásár keretében lesz.
A verseny lényege, hogy termék- és formatervező szakos, nappali tagozatos egyetemi hallgatók, adott brief alapján, ötletes displayterveket készítsenek. Kreatív, innovatív, ugyanakkor megvalósítható vásárláshelyi eszközök terveit várta a szakmai zsűri. Idén két feladat is kiadásra került, Zewa fenntarthatósági és Zewa higiéniai display tervezése közül választhattak a nevezők.
Az ünnepélyes eredményhirdetésre 2021. február 18-án, a „Szerelmem a Trade Marketing – Sikeres trade marketing stratégiák Óperencián innen és túl” online konferencia záróakkordjaként került sor. A nevező diákok a teljes online szakmai napra meghívást kaptak.
A szervezők nevében Havasiné Kátai Ildikó, a POPAI Magyarország Egyesület főtitkára ismertette a verseny hátterét és a kiírt két feladatot fenntarthatóság és higiénia témában, majd bemutatta a nyertes pályamunkákat.
A versenyben harmadik helyezést ért el Joós Eszter és Mészáros Miklós Tádé. Díjuk tízezer forint értékű Zewa ajándékcsomag. Mészáros Miklós Tádé a DS Smith különdíját, szakmai gyakorlati lehetőséget is nyert.
Második helyezett lett és ötvenezer forint értékű SPAR vásárlási utalványt kapott Kovács Jázmin Napsugár.
Konstrukciós különdíjat, ötvenezer forint értékű SPAR vásárlási utalványt, innovatív, potenciális start-up ötletével Gál Dávid nyert.
Első helyezett lett holtversenyben, így egyenkét százezer forint értékű SPAR vásárlási utalványt kapott Kövér Bálint és Teket Ádám Gábor.
A POPAI tagvállalatok szakmai közönségdíját, százezer forint értékű SPAR vásárlási utalványt Berényi Márton Manó nyerte el.
Az első helyezettek, a közönség- és különdíjas pályamunkák képviselhetik hazánkat a Shop! Global Awards POP világverseny Student Design kategóriájában.
Gratulálunk! //
POPAI Student Design Awards 2020 Díjazottak

III. hely – Joós Eszter

III. hely – Mészáros Miklós Tádé

II. hely – Kovács Jázmin Napsugár

Konstrukciós különdíj – Gál Dávid

I. hely – Kövér Bálint

I. hely – Teket Ádám Gábor

Szakmai közönségdíj – Berényi Márton Manó
Kapcsolódó cikkeink
Már több mint 1,1 millió Munch ételmentő csomag talált gazdára a SPAR-üzletekben
Összesen több mint 1,1 millió Munch élelmiszermentő csomagot vettek meg…
Tovább olvasom >Közel 220 millió forintot fordított tavaly társadalmi ügyek támogatására a SPAR Magyarország
Alapítása óta, azaz már több mint 30 éve a SPAR…
Tovább olvasom >Márciustól egy órán belül érkezhet az online rendelés: a Wolt-ra költözik a SPAR online shopja
Nem szűnik meg, hanem 2025. március 21-től a Wolt-ra költözik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >