Idén is négy győztes megy a Shop! Global Awards versenyre
Másodszor írt ki az egyetemi hallgatók részére pályázatot a POPAI Magyarország Egyesület POPAI Student Design Awards néven. A verseny fő támogatója a SPAR, témaadó szponzora a Zewa. A négy magyar győztes a Shop! központ által szervezett POP világversenyen is indulhat.
A díjkiosztó online eseményen elhangzott, hogy eddig két magyar Shop! Global Awards világbajnoki győzelmet hoztak el a BME hallgatói 2019-ben és 2020-ban, hiszen ez a verseny az 5 kontinensen zajló, helyi POPAI és Shop! diákversenyek sorozatába illeszkedik. A lokális győztesek a nemzetek viadalán, a Shop! Global Awards világverseny Student Design kategóriájában vehetnek részt a nemzetközi megméretésen. Az eredményhirdetés áprilisban, a Shop! online kiállítás és szakvásár keretében lesz.
A verseny lényege, hogy termék- és formatervező szakos, nappali tagozatos egyetemi hallgatók, adott brief alapján, ötletes displayterveket készítsenek. Kreatív, innovatív, ugyanakkor megvalósítható vásárláshelyi eszközök terveit várta a szakmai zsűri. Idén két feladat is kiadásra került, Zewa fenntarthatósági és Zewa higiéniai display tervezése közül választhattak a nevezők.
Az ünnepélyes eredményhirdetésre 2021. február 18-án, a „Szerelmem a Trade Marketing – Sikeres trade marketing stratégiák Óperencián innen és túl” online konferencia záróakkordjaként került sor. A nevező diákok a teljes online szakmai napra meghívást kaptak.
A szervezők nevében Havasiné Kátai Ildikó, a POPAI Magyarország Egyesület főtitkára ismertette a verseny hátterét és a kiírt két feladatot fenntarthatóság és higiénia témában, majd bemutatta a nyertes pályamunkákat.
A versenyben harmadik helyezést ért el Joós Eszter és Mészáros Miklós Tádé. Díjuk tízezer forint értékű Zewa ajándékcsomag. Mészáros Miklós Tádé a DS Smith különdíját, szakmai gyakorlati lehetőséget is nyert.
Második helyezett lett és ötvenezer forint értékű SPAR vásárlási utalványt kapott Kovács Jázmin Napsugár.
Konstrukciós különdíjat, ötvenezer forint értékű SPAR vásárlási utalványt, innovatív, potenciális start-up ötletével Gál Dávid nyert.
Első helyezett lett holtversenyben, így egyenkét százezer forint értékű SPAR vásárlási utalványt kapott Kövér Bálint és Teket Ádám Gábor.
A POPAI tagvállalatok szakmai közönségdíját, százezer forint értékű SPAR vásárlási utalványt Berényi Márton Manó nyerte el.
Az első helyezettek, a közönség- és különdíjas pályamunkák képviselhetik hazánkat a Shop! Global Awards POP világverseny Student Design kategóriájában.
Gratulálunk! //
POPAI Student Design Awards 2020 Díjazottak

III. hely – Joós Eszter

III. hely – Mészáros Miklós Tádé

II. hely – Kovács Jázmin Napsugár

Konstrukciós különdíj – Gál Dávid

I. hely – Kövér Bálint

I. hely – Teket Ádám Gábor

Szakmai közönségdíj – Berényi Márton Manó
Kapcsolódó cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >SPAR a kisújszállási boltbezárás kapcsán: nincs szó országos boltbezárási hullámról
Augusztus 24-én utoljára nyit ki a Spar kisújszállási üzlete –…
Tovább olvasom >Bezár a SPAR Kisújszálláson
Augusztus 24-én végleg bezár a SPAR Kisújszálláson – jelentette be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >Bővíti sajtgyártó kapacitását az Arla Foods Bahreinben
50,9 millió eurót, azaz mintegy 59,4 millió dollárt invesztál az…
Tovább olvasom >