Idén is négy győztes megy a Shop! Global Awards versenyre
Másodszor írt ki az egyetemi hallgatók részére pályázatot a POPAI Magyarország Egyesület POPAI Student Design Awards néven. A verseny fő támogatója a SPAR, témaadó szponzora a Zewa. A négy magyar győztes a Shop! központ által szervezett POP világversenyen is indulhat.
A díjkiosztó online eseményen elhangzott, hogy eddig két magyar Shop! Global Awards világbajnoki győzelmet hoztak el a BME hallgatói 2019-ben és 2020-ban, hiszen ez a verseny az 5 kontinensen zajló, helyi POPAI és Shop! diákversenyek sorozatába illeszkedik. A lokális győztesek a nemzetek viadalán, a Shop! Global Awards világverseny Student Design kategóriájában vehetnek részt a nemzetközi megméretésen. Az eredményhirdetés áprilisban, a Shop! online kiállítás és szakvásár keretében lesz.
A verseny lényege, hogy termék- és formatervező szakos, nappali tagozatos egyetemi hallgatók, adott brief alapján, ötletes displayterveket készítsenek. Kreatív, innovatív, ugyanakkor megvalósítható vásárláshelyi eszközök terveit várta a szakmai zsűri. Idén két feladat is kiadásra került, Zewa fenntarthatósági és Zewa higiéniai display tervezése közül választhattak a nevezők.
Az ünnepélyes eredményhirdetésre 2021. február 18-án, a „Szerelmem a Trade Marketing – Sikeres trade marketing stratégiák Óperencián innen és túl” online konferencia záróakkordjaként került sor. A nevező diákok a teljes online szakmai napra meghívást kaptak.
A szervezők nevében Havasiné Kátai Ildikó, a POPAI Magyarország Egyesület főtitkára ismertette a verseny hátterét és a kiírt két feladatot fenntarthatóság és higiénia témában, majd bemutatta a nyertes pályamunkákat.
A versenyben harmadik helyezést ért el Joós Eszter és Mészáros Miklós Tádé. Díjuk tízezer forint értékű Zewa ajándékcsomag. Mészáros Miklós Tádé a DS Smith különdíját, szakmai gyakorlati lehetőséget is nyert.
Második helyezett lett és ötvenezer forint értékű SPAR vásárlási utalványt kapott Kovács Jázmin Napsugár.
Konstrukciós különdíjat, ötvenezer forint értékű SPAR vásárlási utalványt, innovatív, potenciális start-up ötletével Gál Dávid nyert.
Első helyezett lett holtversenyben, így egyenkét százezer forint értékű SPAR vásárlási utalványt kapott Kövér Bálint és Teket Ádám Gábor.
A POPAI tagvállalatok szakmai közönségdíját, százezer forint értékű SPAR vásárlási utalványt Berényi Márton Manó nyerte el.
Az első helyezettek, a közönség- és különdíjas pályamunkák képviselhetik hazánkat a Shop! Global Awards POP világverseny Student Design kategóriájában.
Gratulálunk! //
POPAI Student Design Awards 2020 Díjazottak
Kapcsolódó cikkeink
Rendszerben gondolkodunk
Január 25-én került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség 17. Díjkiosztó…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >