Idén is kapjon rá a halra a Bábolnai Gazdanapokon!
Ízletes és egészséges halfalatok, színes programok, látványkonyha és nyereményjáték is várja a látogatókat a 33. Bábolnai Gazdanapokon az Agrármarketing Centrum „Kapj rá!” standján, 2020. szeptember 10-12. között.
A több mint 200 kiállítónak teret adó eseményen a „Kapj rá!” stand látványkonyhájában naponta kétszer készülnek majd a finom halételek, ahol séfek mutatják be, hogyan lehet egyszerűen, szálkamentesen elkészíteni a különféle halakat. Szeptember 10-én a busa és a harcsa, szeptember 11-én a süllő és az afrikai harcsa, szeptember 12-én a ponty és a pisztráng kerül terítékre. A finomságok mellett ismeretterjesztő kiadványokkal és receptfüzetekkel is gazdagodhatnak a látogatók, amelyekből többek között a halételek feldolgozását, elkészítési módozatait tanulhatják meg.
A „Kapj rá!” kampány fő célja, hogy ösztönözze a halfogyasztást és felhívja a figyelmet a halételek változatosságára, valamint az egészségre gyakorolt jótékony hatásaira. Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum ügyvezetője, a bábolnai sajtótájékoztatón megerősítette: „A kínálatot látványkonyha gazdagítja, ezáltal nemcsak megízlelhetik, hanem meg is nézhetik a vendégek, hogy miként készülnek el a friss és könnyű halfogások. Az idei évben a kialakult járványügyi helyzet ellenére, továbbra is folytatjuk kampányunkat, természetesen fokozott figyelmet fordítva a biztonságra. Terveink szerint az Öreg-tavi Nagy Halászfesztiválon, illetve a Budapesti Adventi- és Karácsonyi Vásáron fogunk saját standdal megjelenni. Ezen kívül a kommunikációs kampány részeként PR cikkekkel-, online-, és közösségimédia-hirdetésekkel is jelen leszünk. Továbbá, piackutatást is végzünk, ahol felmérjük a fogyasztói szokásokban bekövetkezett változásokat, valamint a kampány eddigi elemeiről hatékonyságvizsgálatot is indítottunk. Előzetesen elmondható, hogy a halfogyasztás szempontjából pozitív tendencia, hogy csökkent a halakat elutasítók aránya, illetve a 15 év feletti magyar lakosságot reprezentáló felmérés adati szerint az elmúlt két évben 100 emberből 40 találkozott legalább egyszer a kampánnyal.”
Lévai Ferenc, a MA-HAL szóvivője kiemelte, hogy a halfogyasztás ösztönzésére a már futó „Kapj rá!” kampány mellett elindul a „Halpéntek” nevű program. Ennek célja, hogy minden pénteken felhívja a figyelmet a halételek egészséges mivoltára, a heti legalább egyszeri fogyasztás fontosságára, illetve a magyar hal élelmiszerbiztonsági előnyére. Hozzátette: A kialakult járványhelyzet és az annak nyomán kialakuló krízishelyzet nehéz helyzetbe hozta a halászati és halgazdálkodási ágazatot is, a szállodák és a vendéglátó egységek bezárása következtében csökkent a halfogyasztás mértéke. A lendület visszaszerzését a hazai piacon történő intenzív hazai halfogyasztás ösztönző kampány jelenthetné.
A Bábolnai Gazdanapok nagymúltú agráresemény, ahol a szakmai rendezvényeket minden évben gépi gyakorlati bemutatók, öntözés és annak gépesítési háttere, valamint a mezőgazdasági gépek és berendezések kiállítása színesíti.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >