Idén is kapjon rá a halra a Bábolnai Gazdanapokon!
Ízletes és egészséges halfalatok, színes programok, látványkonyha és nyereményjáték is várja a látogatókat a 33. Bábolnai Gazdanapokon az Agrármarketing Centrum „Kapj rá!” standján, 2020. szeptember 10-12. között.
A több mint 200 kiállítónak teret adó eseményen a „Kapj rá!” stand látványkonyhájában naponta kétszer készülnek majd a finom halételek, ahol séfek mutatják be, hogyan lehet egyszerűen, szálkamentesen elkészíteni a különféle halakat. Szeptember 10-én a busa és a harcsa, szeptember 11-én a süllő és az afrikai harcsa, szeptember 12-én a ponty és a pisztráng kerül terítékre. A finomságok mellett ismeretterjesztő kiadványokkal és receptfüzetekkel is gazdagodhatnak a látogatók, amelyekből többek között a halételek feldolgozását, elkészítési módozatait tanulhatják meg.
A „Kapj rá!” kampány fő célja, hogy ösztönözze a halfogyasztást és felhívja a figyelmet a halételek változatosságára, valamint az egészségre gyakorolt jótékony hatásaira. Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum ügyvezetője, a bábolnai sajtótájékoztatón megerősítette: „A kínálatot látványkonyha gazdagítja, ezáltal nemcsak megízlelhetik, hanem meg is nézhetik a vendégek, hogy miként készülnek el a friss és könnyű halfogások. Az idei évben a kialakult járványügyi helyzet ellenére, továbbra is folytatjuk kampányunkat, természetesen fokozott figyelmet fordítva a biztonságra. Terveink szerint az Öreg-tavi Nagy Halászfesztiválon, illetve a Budapesti Adventi- és Karácsonyi Vásáron fogunk saját standdal megjelenni. Ezen kívül a kommunikációs kampány részeként PR cikkekkel-, online-, és közösségimédia-hirdetésekkel is jelen leszünk. Továbbá, piackutatást is végzünk, ahol felmérjük a fogyasztói szokásokban bekövetkezett változásokat, valamint a kampány eddigi elemeiről hatékonyságvizsgálatot is indítottunk. Előzetesen elmondható, hogy a halfogyasztás szempontjából pozitív tendencia, hogy csökkent a halakat elutasítók aránya, illetve a 15 év feletti magyar lakosságot reprezentáló felmérés adati szerint az elmúlt két évben 100 emberből 40 találkozott legalább egyszer a kampánnyal.”
Lévai Ferenc, a MA-HAL szóvivője kiemelte, hogy a halfogyasztás ösztönzésére a már futó „Kapj rá!” kampány mellett elindul a „Halpéntek” nevű program. Ennek célja, hogy minden pénteken felhívja a figyelmet a halételek egészséges mivoltára, a heti legalább egyszeri fogyasztás fontosságára, illetve a magyar hal élelmiszerbiztonsági előnyére. Hozzátette: A kialakult járványhelyzet és az annak nyomán kialakuló krízishelyzet nehéz helyzetbe hozta a halászati és halgazdálkodási ágazatot is, a szállodák és a vendéglátó egységek bezárása következtében csökkent a halfogyasztás mértéke. A lendület visszaszerzését a hazai piacon történő intenzív hazai halfogyasztás ösztönző kampány jelenthetné.
A Bábolnai Gazdanapok nagymúltú agráresemény, ahol a szakmai rendezvényeket minden évben gépi gyakorlati bemutatók, öntözés és annak gépesítési háttere, valamint a mezőgazdasági gépek és berendezések kiállítása színesíti.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Protechtor Future Summit: A gazdasági-politikai szakértők már az összeomlást várják, a cégvezérek körében viszont töretlen az optimizmus
Klímaváltozás, járványok, erőforráshiány, biztonsági fenyegetések – válságok mindig is voltak,…
Tovább olvasom >Itt van most Európa legolcsóbb karácsonyi vására
Az erdélyi Nagyszeben karácsonyi vására mára Európa egyik legkedveltebb adventi…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >