ICO: kiállítás, tervek, promóciók
Az ICO Zrt., mint a szektor legjelentősebb író- és irodaszer gyártója és forgalmazója, a sikeres tavalyi évet követően optimistán és várakozással tekint a 2015-ös év kihívásai elé. Az év legkiemelkedőbb eseménye, az ICO évtizedes hagyományokkal rendelkező Tavaszi Kiállítása, a margitszigeti Danubius Hotelben került megrendezésre március 9. és 11. között. A kiállítás három napja alatt közel ezer meghívott partnert látott vendégül az ICO. A rendezvény célja, hogy a látogatók első kézből értesüljenek a 2015-ös termékújdonságokról, tervekről és kampányokról. Az idei év ugyanis mind a termékek mind promóciók terén izgalmasnak ígérkezik.
Az ICO egyik legdinamikusabban fejlődő STUDENT termékcsaládja 2015-ben designjában megújul. A grafikai megújulás mellett bővül a szortiment olyan iskolaszerekkel, mint rajztömb, tolltartó, órarend és füzetcímke. A STUDENT jól ismert és bevált minőséget, bővülő választékot kínál a fogyasztóknak.
Az ICO a tavaly év végén kötött együttműködésnek köszönhetően immár a Moleskine noteszek és határidőnaplók képviseletét is ellátja Magyarországon. A kiállításon a teljes választék bemutatása mellett interaktív játék és azonnali ajándékok várták az érdeklődőket. A Moleskine prémium termékeivel hamarosan a legtöbb papír-írószer bolt kínálatában megjelenik.
A legjelentősebb kihívás ebben az évben is a back-to-school szezon. Augusztusban a SÜNI ismét megjelenik országos szinten a billboard és citylight felületeken. A kampánycélja,a SÜNI márka népszerűsítése mellett, hogy a hangsúlyos közterületi jelenlét szignifikáns keresletnövekedést eredményez a vásárlók részéről a SÜNI márka iránt minden értékesítési csatornában.
Az idei promóciók között szerepel a PENAC írószercsalád eladást ösztönző akciója is. A vásárló országosan több száz írószerüzletben, már egyetlen PENAC írószer vásárlásával regisztrálhat a játékra és részt vehet a július elejétől szeptember végéig tartó nyereményjátékban. Az értékes nyeremények havonta kerülnek sorsolásra.
Előre mutató partnertalálkozón, izgalmas jövőképet felvázoló kiállításon van tehát túl az ICO, mely rendezvény céljait és hangulatát tekintve is méltóképp volt hivatott reprezentálni a több mint hat évtizedes múltra visszatekintő cég valós piaci szerepvállalását.
Kapcsolódó cikkeink
A karácsonyi szezon szépítheti az eredményeket
A home office, illetve a home schooling egyértelmű csökkenést hozott…
Tovább olvasom >Magazin: Minden korábbinál többen látták idén a Jövő Áruházát
A Trade magazin által szervezett Future Store stand története 10…
Tovább olvasom >A Spielwarenmesse eG bővíti a vállalati portfóliót
A Spielwarenmesse eG a nemzetközi játéküzletág és a további fogyasztási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >