Fagylaltmámor
Amikor 2-3 éve a boros fagylaltokról, majd a pezsgő-jégkrémekről, majd a rosé borból készített sörbetről, a froséról írtunk, csak innovációként kezeltük ezeket a termékeket. Aztán – talán az utóbbi mintájára – más népszerű italoknak, például a sangriának vagy aperol spritznek is készült sörbetváltozata. Tavaly pedig, néhány korábbi bátortalan próbálkozás után, az „ipar” is beszállt a szegmensbe, kis- és nagyüzemek is alkoholtartalmú jeges édességekkel jelentek meg a piacon. A Tipsy Scoop prémium termékei például mintha bonyolult sütemények és szofisztikált koktélok keverékei lennének, a Häagen-Dazs Spirit elnevezésű sorozata viszont világcéghez méltóan letisztult termékeket kínál. //
Kapcsolódó cikkeink
Gombócok ideje
A hazai szakma láthatóan követi a fagylaltvilágtrendeket és nyitott az…
Tovább olvasom >A családi vállalatok soha nem látott mértékben fektetnek hangsúlyt az innovációra
Az innováció vezető szerepet kap a családi vállalkozások életében a…
Tovább olvasom >Dr. Kozák Tamás: „A magas inflációnak hosszú az árnyéka”
A 2024-es év gazdasági folyamatai érzékenyen érintették a hazai kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Újra jön a Strandok Éjszakája
Idén tizenhatodik alkalommal rendezik meg a Magyar Fürdőszövetség kezdeményezésére a…
Tovább olvasom >Strandválasztás okosan: így változik a Balaton turisztikai térképe
A Balaton továbbra is verhetetlen a hazai nyaralók körében –…
Tovább olvasom >