Huszonötezer családnak segít idén az Adni Öröm! jótékonysági akció
Mintegy 25 ezer ajándékcsomag készült a Magyar Máltai Szeretetszolgálat Adni Öröm! akciójában, amelyeket a szeretetszolgálat még az ünnepek előtt eljuttat a rászorulóknak.
A Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország 27. Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akciója eredményeképpen 2023-ban csaknem 200 tonna élelmiszerből készültek ajándékcsomagok, melyek 25 ezer rászoruló család megajándékozását teszik lehetővé még az ünnepek előtt – közölte a a szeretetszolgálat szerdán az MTI-vel.
Idén december 14-e és 19-e között zajlott az Adni Öröm! akció adománygyűjtő kampánya a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, az adománykártyákat pedig december 1-től vásárolhatták meg azok, akik a segítségnyújtásnak ezt a formáját választották.
„A Magyar Máltai Szeretetszolgálat önkénteseinek kérését meghallgató vásárlók arról tettek tanúbizonyságot, hogy a jó emberek ma is köztünk járnak, és ha lehetőséget kapnak rá, szívesen segítenek. Karácsony előtt a SPAR online shopban vagy az üzletekben megvásárolt adománykártyák révén több mint 6,3 millió forint felajánlás érkezett, a Máltai Szeretetszolgálat adomanyozz.hu weboldalán keresztül pedig további mintegy 5 millió forintot ajánlottak fel a támogatók. Ebből, valamint a vásárlók által a boltokban személyesen átadott tartós élelmiszerekből pedig 25 ezer ajándékcsomagot állítottak össze munkatársaink. Az ajándékokat az ország egész területén még az ünnep előtt eljuttatjuk a rászoruló családoknak, és a szükséget szenvedő embereknek”
– idézi a közlemény Romhányi Tamást, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat kommunikációs vezetőjét.
„Tudatosan választottuk az idei Adni Öröm! kezdeményezés mottójául, hogy Az adományod kincset ér, hiszen ezzel is szerettük volna felhívni a vásárlók figyelmét arra, hogy egy kilogramm liszt, egy konzerv, egy csomag tészta vagy egy tábla csokoládé is ajándék lehet ott, ahol nem bővelkednek a mindennapi betevőben az emberek. A felajánlott élelmiszerek egy-egy ajándékcsomagba kerülve valóban karácsonyi meglepetésként szolgálnak, örömet okoznak és bearanyozzák az ünnepet a leghátrányosabb helyzetű családoknál”
– mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Cukor nélkül a csúcson
Az egészségtudatosság erősödő trendje továbbra is jelentősen alakítja a fogyasztói…
Tovább olvasom >A sport, mint a marketing csodafegyvere
A sport az évek során kiemelkedő marketingeszközzé vált, amelyet vállalatok…
Tovább olvasom >Kevésbé volt szempont a fenntarthatóság karácsonykor
A Rondo Hullámkartongyártó Kft. a magyarok karácsonyi ajándékcsomagolási szokásait vizsgálta –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >