Húsz százalékos növekedést mért a Lid Svájc organikus termékeinél
A Lidl Svájc 20%-os eladási növekedést tapasztalt organikus termékei terén 2021 folyamán. Ez volt a harmadik egymást követő év, amikor a kategória folyamatos növekedést mutatott.

Egyre népszerűbbek az organikus termékek
Az organikus eladások megtriplázódtak az elmúlt 5 évben, s ezen kívül a diszkont négy organikus hetet szervez évente, amely során több mint 100 új organikus SKU kerül a polcokra.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
3000 tonna sajtot exportált tavaly a svájci Lidl
Több mint 3000 tonna sajtot exportált a svájci Lidl 2023-ban,…
Tovább olvasom >Több mint 100 biotermék árát csökkenti a Lidl Svájcban
A svájci Lidl több mint 100 biotermék árát csökkenti tartósan…
Tovább olvasom >Svájcban is élelmiszert ment a Lidl
Más országokban sikerre vitt projektek után a Lidl most svájci…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >