Húsz százalékos növekedést mért a Lid Svájc organikus termékeinél
A Lidl Svájc 20%-os eladási növekedést tapasztalt organikus termékei terén 2021 folyamán. Ez volt a harmadik egymást követő év, amikor a kategória folyamatos növekedést mutatott.
Az organikus eladások megtriplázódtak az elmúlt 5 évben, s ezen kívül a diszkont négy organikus hetet szervez évente, amely során több mint 100 új organikus SKU kerül a polcokra.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
3000 tonna sajtot exportált tavaly a svájci Lidl
Több mint 3000 tonna sajtot exportált a svájci Lidl 2023-ban,…
Tovább olvasom >Több mint 100 biotermék árát csökkenti a Lidl Svájcban
A svájci Lidl több mint 100 biotermék árát csökkenti tartósan…
Tovább olvasom >Svájcban is élelmiszert ment a Lidl
Más országokban sikerre vitt projektek után a Lidl most svájci…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >