Húsz százalékos növekedést mért a Lid Svájc organikus termékeinél
A Lidl Svájc 20%-os eladási növekedést tapasztalt organikus termékei terén 2021 folyamán. Ez volt a harmadik egymást követő év, amikor a kategória folyamatos növekedést mutatott.

Egyre népszerűbbek az organikus termékek
Az organikus eladások megtriplázódtak az elmúlt 5 évben, s ezen kívül a diszkont négy organikus hetet szervez évente, amely során több mint 100 új organikus SKU kerül a polcokra.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
3000 tonna sajtot exportált tavaly a svájci Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Több mint 100 biotermék árát csökkenti a Lidl Svájcban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Svájcban is élelmiszert ment a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja: Rubint Réka: „Engem egyetlen dolog fáraszt: a pihenés…”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TOP 50 marketing- és TOP 50 PR-vezető: új csillagok és visszatérő húzónevek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Árrésstop borzolja a kedélyeket a drogériapiacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >