Húsz százalékos növekedést mért a Lid Svájc organikus termékeinél
A Lidl Svájc 20%-os eladási növekedést tapasztalt organikus termékei terén 2021 folyamán. Ez volt a harmadik egymást követő év, amikor a kategória folyamatos növekedést mutatott.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/04/lidl-switzerland-sees-20-sales-growth-for-organic-products-300x202.webp)
Egyre népszerűbbek az organikus termékek
Az organikus eladások megtriplázódtak az elmúlt 5 évben, s ezen kívül a diszkont négy organikus hetet szervez évente, amely során több mint 100 új organikus SKU kerül a polcokra.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 100 biotermék árát csökkenti a Lidl Svájcban
A svájci Lidl több mint 100 biotermék árát csökkenti tartósan…
Tovább olvasom >Svájcban is élelmiszert ment a Lidl
Más országokban sikerre vitt projektek után a Lidl most svájci…
Tovább olvasom >![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/hu/wp-content/uploads/2016/08/no_product.jpg)
Az Aldi lett a britek kedvenc szupermarkete
A YouGov legfrissebb felmérése szerint az Aldit választották a britek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >