Több mint 100 biotermék árát csökkenti a Lidl Svájcban
A svájci Lidl több mint 100 biotermék árát csökkenti tartósan átlagosan 9 százalékkal, köztük olyan alaptermékekét is, mint a tej, a kenyér, a hús, a gyümölcs és a zöldség.
A lépés az állandó választékban megtalálható 350 biotermék mintegy harmadát érinti – közölte a diszkont.
Az árcsökkentésről, amely a Lidl Svájc legnagyobb árcsökkentése a biotermékek esetében, azt követően döntött a kiskereskedő, hogy 2023-ban rekordforgalmat ért el, köszönhetően biotermék-kínálatának. A vállalat azt is jelezte, hogy az árcsökkentés költségét nem a termelők, hanem a Lidl viseli.
A német diszkontcég tavaly több mint 600 hagyományos termék árát csökkentette.
A svájci diszkontlánc biominősített sajátmárkás termékeit a „Bio Organic” címke alatt forgalmazza. A svájci kereszttel jelölt termékek Svájcban kerülnek előállításra a Bio Suisse irányelveinek megfelelően.
Bár a K-Tipp (14/23) és a Beobachter (02/24) fogyasztói magazinok által végzett árösszehasonlítás szerint már eddig is a Lidl kínálta Svájcban a legolcsóbban a bioélelmiszereket, a diszkont továbbra is az árak csökkentésére törekszik.
A biotermékek iránti vásárlói kereslet az elmúlt években folyamatosan nőtt. Ez a tendencia a Lidl Svájc forgalmában is tükröződik: a pandémiát megelőző 2019-es évhez képest 2023-ban több mint 100%-kal nőtt a biotermékek forgalma.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Elemző az M1-en: ez az árképzés pofátlan a multik részéről
Az élelmiszerkereskedő cégek számára hatalmas extraprofitot jelentő élelmiszer-árképzést ésszerű keretek…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Érték és Minőség Nagydíj Védjegy használatára május 29-ig lehet pályázni!
A gazdaság és a kultúra területét érintő 45 főcsoport több,…
Tovább olvasom >Népszerűek az olasz bioélelmiszerek
2024-ben az olasz bioélelmiszer-piac több mint 6,5 milliárd eurós forgalmat…
Tovább olvasom >Az Adobeval társulva fejleszti digitális marketingjét az Estée Lauder
Az Adobe-val együttműködésben igyekszik az Estée Lauder Companies (ELC) generatív…
Tovább olvasom >