Több mint 100 biotermék árát csökkenti a Lidl Svájcban
A svájci Lidl több mint 100 biotermék árát csökkenti tartósan átlagosan 9 százalékkal, köztük olyan alaptermékekét is, mint a tej, a kenyér, a hús, a gyümölcs és a zöldség.
A lépés az állandó választékban megtalálható 350 biotermék mintegy harmadát érinti – közölte a diszkont.
Az árcsökkentésről, amely a Lidl Svájc legnagyobb árcsökkentése a biotermékek esetében, azt követően döntött a kiskereskedő, hogy 2023-ban rekordforgalmat ért el, köszönhetően biotermék-kínálatának. A vállalat azt is jelezte, hogy az árcsökkentés költségét nem a termelők, hanem a Lidl viseli.
A német diszkontcég tavaly több mint 600 hagyományos termék árát csökkentette.
A svájci diszkontlánc biominősített sajátmárkás termékeit a „Bio Organic” címke alatt forgalmazza. A svájci kereszttel jelölt termékek Svájcban kerülnek előállításra a Bio Suisse irányelveinek megfelelően.
Bár a K-Tipp (14/23) és a Beobachter (02/24) fogyasztói magazinok által végzett árösszehasonlítás szerint már eddig is a Lidl kínálta Svájcban a legolcsóbban a bioélelmiszereket, a diszkont továbbra is az árak csökkentésére törekszik.
A biotermékek iránti vásárlói kereslet az elmúlt években folyamatosan nőtt. Ez a tendencia a Lidl Svájc forgalmában is tükröződik: a pandémiát megelőző 2019-es évhez képest 2023-ban több mint 100%-kal nőtt a biotermékek forgalma.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Érkeznek a tanszerek a Lidl-áruházakba
Bár a nyári vakáció még tart, a Lidl Magyarország azonban…
Tovább olvasom >1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5…
Tovább olvasom >Bolti árakkal várja a Campus Fesztiválon a Lidl FesztMarket a vásárlókat
Ha nyár, akkor fesztiválszezon – amiből természetesen a Lidl sem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >