Húsz éve okos megoldás a Penny Market

Szerző: trademagazin Dátum: 2016. 09. 05. 13:54

A Penny Market diszkontlánc tulajdonosa a németországi REWE csoport, amely Európa 20 országában mintegy 330 ezer munkatárssal és 15 ezer eladási ponton van jelen. Az idén 20 éves Penny Market jelenleg 205 üzletet üzemeltet, amellyel országos lefedettséggel rendelkezik.

Penny_20_eves_final_OK_opt

A Penny Market sikeres piaci tevékenységét mutatja az évek óta növekvő forgalom, aminek köszönhetően folyamatos fejlesztésekre nyílik lehetőség.


Minden évben fontos és kiemelkedő esemény a vállalat számára, amikor új üzletet nyitnak, és ezáltal új munkahelyeket teremtenek a magyar piacon. A tavalyi 3 után idén is új egységek nyitását tervezik a közeljövőben.

A Penny Market folyamatosan azon dolgozik, hogy a valódi fogyasztói igényeket figyelembe véve a legjobb akciókat kínálja a vásárlók részére. Tavaly ez a törekvés már szép sikert hozott, a vállalat Vitateam hűségakciójával elnyerte az Év Promóciója verseny harmadik helyezését. Idén pedig további, a vásárlói igények által generált átalakulások lesznek a Pennynél.

A 2016-os év nemcsak a jeles szülinap miatt lesz más a Penny Market életében. A vállalat összes áruháza átalakításon esik át, hogy az áruházlánc megfeleljen a fogyasztók részéről megnőtt minőségi és kényelmi elvárásoknak. A megújult egységekben alacsonyan elhelyezett, könnyen elérhető polcokkal és világos, jól belátható belső terekkel találkozhatnak a vásárlók. A termékkínálat is bővül: minden áruházukban helyben sütött pékáru is kapható idéntől.

A lojalitás növelése, a törzsvásárlók számának bővítése és új vásárlók megszólítása szerepel a legfontosabb célok között középtávon az áruházláncnál. A márka kommunikációja, ezen belül a reklámkoncepció ennek megfelelően frissül. A Penny továbbra is megtartja a már jól ismert és a vásárlók által kedvelt Okos megoldás szlogent, de az új reklámkampányban egy piros hűtőszekrény „játssza” majd a fő-
szerepet. A vállalat ezzel a megoldással azt szeretné üzenni a fogyasztóknak, hogy ha a Penny Marketen múlik, hónap végén egyetlen hűtő sem marad üresen. A jubileumi év alkalmából nagyszabású, országos, értékes nyereményekre épített promóciós kampányt is indít a lánc még az idén.

A fogyasztói trendekhez és igényekhez alkalmazkodva a saját márkás termékek terén is büszkék az elért eredményekre, melyek jelentős része Magyarországon készül. A vállalatnak továbbra is az a célja, hogy növelje a magyar beszállítóinak számát, és segítse őket a termékminőség fejlesztésében.

Saját márkás termékek portfóliójában továbbra is hangsúlyt helyeznek a prémiumkategóriás, egyedi jellegű Selection termékcsaládra, amely a kiemelt húsvéti és karácsonyi időszakban érhető el a vásárlóik számára.

A minőség a Pennynél nemcsak a mindennap frissen érkező árucikkek esetében jelenik meg, hanem jelen van a vállalat hűségprogramjában is, ahol folyamatos aktivitások, extrakedvezmények, nyeremények várják a vásárlókat a FanGame kártya használatakor.

Nagyon fontos a Penny Market számára, hogy megköszönje a vevőinek a hűséget és a folyamatos támogatást, ezért a nyári hónapok során az ország különböző pontjain a Családi napok alkalmával ingyenes programokat kínál vásárlóinak. Emellett a vállalat nagy hangsúlyt fektet a társadalmi felelősségvállalásra is, így például a Családi napok alkalmával olyan szervezetekkel működik együtt, amelyek az életminőség javítását tűzték ki célul. Ilyen például az Egy Csepp Figyelem alapítvány, mely folyamatos ingyenes vércukor-, vérnyomás- és testtömegindex-mérést biztosít a vállalat családi eseményein. De a lánc évek óta elkötelezetten támogatja az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítványt is. (x)

Kapcsolódó cikkeink