Húsz éve okos megoldás a Penny Market
A Penny Market diszkontlánc tulajdonosa a németországi REWE csoport, amely Európa 20 országában mintegy 330 ezer munkatárssal és 15 ezer eladási ponton van jelen. Az idén 20 éves Penny Market jelenleg 205 üzletet üzemeltet, amellyel országos lefedettséggel rendelkezik.
A Penny Market sikeres piaci tevékenységét mutatja az évek óta növekvő forgalom, aminek köszönhetően folyamatos fejlesztésekre nyílik lehetőség.
Minden évben fontos és kiemelkedő esemény a vállalat számára, amikor új üzletet nyitnak, és ezáltal új munkahelyeket teremtenek a magyar piacon. A tavalyi 3 után idén is új egységek nyitását tervezik a közeljövőben.
A Penny Market folyamatosan azon dolgozik, hogy a valódi fogyasztói igényeket figyelembe véve a legjobb akciókat kínálja a vásárlók részére. Tavaly ez a törekvés már szép sikert hozott, a vállalat Vitateam hűségakciójával elnyerte az Év Promóciója verseny harmadik helyezését. Idén pedig további, a vásárlói igények által generált átalakulások lesznek a Pennynél.
A 2016-os év nemcsak a jeles szülinap miatt lesz más a Penny Market életében. A vállalat összes áruháza átalakításon esik át, hogy az áruházlánc megfeleljen a fogyasztók részéről megnőtt minőségi és kényelmi elvárásoknak. A megújult egységekben alacsonyan elhelyezett, könnyen elérhető polcokkal és világos, jól belátható belső terekkel találkozhatnak a vásárlók. A termékkínálat is bővül: minden áruházukban helyben sütött pékáru is kapható idéntől.
A lojalitás növelése, a törzsvásárlók számának bővítése és új vásárlók megszólítása szerepel a legfontosabb célok között középtávon az áruházláncnál. A márka kommunikációja, ezen belül a reklámkoncepció ennek megfelelően frissül. A Penny továbbra is megtartja a már jól ismert és a vásárlók által kedvelt Okos megoldás szlogent, de az új reklámkampányban egy piros hűtőszekrény „játssza” majd a fő-
szerepet. A vállalat ezzel a megoldással azt szeretné üzenni a fogyasztóknak, hogy ha a Penny Marketen múlik, hónap végén egyetlen hűtő sem marad üresen. A jubileumi év alkalmából nagyszabású, országos, értékes nyereményekre épített promóciós kampányt is indít a lánc még az idén.
A fogyasztói trendekhez és igényekhez alkalmazkodva a saját márkás termékek terén is büszkék az elért eredményekre, melyek jelentős része Magyarországon készül. A vállalatnak továbbra is az a célja, hogy növelje a magyar beszállítóinak számát, és segítse őket a termékminőség fejlesztésében.
Saját márkás termékek portfóliójában továbbra is hangsúlyt helyeznek a prémiumkategóriás, egyedi jellegű Selection termékcsaládra, amely a kiemelt húsvéti és karácsonyi időszakban érhető el a vásárlóik számára.
A minőség a Pennynél nemcsak a mindennap frissen érkező árucikkek esetében jelenik meg, hanem jelen van a vállalat hűségprogramjában is, ahol folyamatos aktivitások, extrakedvezmények, nyeremények várják a vásárlókat a FanGame kártya használatakor.
Nagyon fontos a Penny Market számára, hogy megköszönje a vevőinek a hűséget és a folyamatos támogatást, ezért a nyári hónapok során az ország különböző pontjain a Családi napok alkalmával ingyenes programokat kínál vásárlóinak. Emellett a vállalat nagy hangsúlyt fektet a társadalmi felelősségvállalásra is, így például a Családi napok alkalmával olyan szervezetekkel működik együtt, amelyek az életminőség javítását tűzték ki célul. Ilyen például az Egy Csepp Figyelem alapítvány, mely folyamatos ingyenes vércukor-, vérnyomás- és testtömegindex-mérést biztosít a vállalat családi eseményein. De a lánc évek óta elkötelezetten támogatja az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítványt is. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Cukorbetegség világnapja: metrómegállókban ellenőrizhetjük a vércukorszintünket
Utazás közben is tehetnek az egészségükért azok, akik november 14-én,…
Tovább olvasom >Vidéki vendéglátóhelyek támogatása
Szeptember elején véget ért a Magyarország Kormánya által a vidéki…
Tovább olvasom >Több mint 100 millió forint értékű adománnyal támogatja a Lidl a Heim Pál Gyermekkórházat
Hazánk piacvezető kiskereskedelmi áruházlánca meghosszabbította öt éve tartó támogatói együttműködését…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >