Húsvéti ötletek a Marstól
Az édesség nagyhatalom Mars Wrigley összefogott a Pinterest-tel, hogy húsvéti kézműves ötleteket bemutató videókat tegyen közzé, ugyanakkor a Dove és az M&M’s nyalánkságaira is felhívja a figyelmet az Egyesült Államokban.
A vállalat idén korán belevág a húsvéti kampányba, mert ez a szezon forgalmi jelentőségében a Valentin-nappal és a Halloween-nel versenyez az édességértékesítés szempontjából, a MarketingDive értesülése szerint.
Milliók keresnek rá a húsvéti ötletekre
A Mars beleveti magát a húsvéti készülődés online forgatagába, amely népszerű téma a Pinteresten, 229 millió elmentett bejegyzéssel és 37 millió kereséssel. A „húsvéti kosár ötletek”, a „húsvéti villásreggeli” és a „húsvéti dekorációs ötletek” voltak a tavalyi legnépszerűbb keresések, míg a „húsvéti asztaldíszek” és a „húsvéti koszorúk” a legnépszerűbb húsvéti kézműves keresések közé tartoztak.
A Mars célja, hogy a Tastemade húsvéthoz kapcsolódó videósorozatával vonzza a Pinterest felhasználóit, akik ötleteket keresnek, hogyan ünnepelhetik meg ezt az alkalmat a világjárvány második évében. A főzés és a kézművesség az elmúlt év két népszerűvé vált témája, mivel az emberek több időt töltenek otthon. A Mars a „csináldmagad” videókon keresztül részt vehet a közösségi média beszélgetésekben ezekről a tevékenységekről. A Pinterest felhasználói köre tavaly 37% -kal nőtt és elérte a havi átlag 459 millió főt.
Füzér és tojásfestés
A Dove Chocolates barkácsolási videója bemutatja, hogyan kell füzért készíteni úgy, hogy áthúzunk egy húrt a műanyag húsvéti tojások lyukain. Egy másik videó pedig azt mutatja be, hogyan lehet húsvéti tojásokat festeni egy habverű segítségével, a gyerekek számára könnyebb és kevésbé rendetlen módon. A tevékenységek a „Me Moments” -szel zárulnak, amelyek arra ösztönzik a nőket, hogy tartsanak szünetet, és egy Dove fekete csokoládéval kedveskedjenek maguknak. Az M & M’s Minis videóin bemutatják, hogyan lehet nyuszi süteményt készíteni M&M’s díszítéssel. A szalvétából készült nyuszifülekbe rejtett, M&M’s Minis-szel megtöltött műanyag tojások készítésébe is beavatnak.
Zenés üzenetek
A Dove Csokoládék és az M&M’s Minis kampánya a digitális médiára hangolódott fogyasztók elérését célozza. Az M&M’s különféle módokon közelít a digitálisan aktív célcsoportok felé. Februárban limitált kiadású csomagokkal lepte meg vásárlóit a márka. A csomagolásra különböző üzeneteket nyomtattak és egy speciális kódot is rejtettek a zacskóba, amely a Spotify audio streaming platformról lejátszható zenei listához vezetett. A promóció jól példázza a „phygital” trendet, vagyis a fizikai termékek és a digitális élmények összekötésének terjedését.
A Mars Wrigley az eredeti tartalmak létrehozását szponzoráló vállalatok között van, tudva, hogy az online videófogyasztás egyre növekszik. Célja, hogy összekösse az online nézőket a márkáival és interakcióra ösztönözze őket.
Kapcsolódó cikkeink
A kézműves vagy a Temu jelző lesz a fa alatt? – felmérést készített a Meska magyar kézműves oldal
A Meska online kézműves piactér felmérése szerint az emberek közel…
Tovább olvasom >Business Days 2024 – összefoglaló videó és galéria
Szeptember 27-én zárta kapuját az FMCG Szabadegyetem a Trade Campuson,…
Tovább olvasom >Offline és online – kéz a kézben
Az online és offline csatornák összehangolása egyre inkább elvárás a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >