Hűsítő jégkrémet kínál a Lipton

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 06. 26. 09:31

Bár a Lipton leginkább teáiról ismert, a márka most jégkrémekkel lép be a fagyasztott finomságok piacára.

Pops of Sunshine – zöld tea-citrus és barackos jeges tea ízesítésű fagyasztott nyalánkságok – a felnőtteket célozzák a gyermekkor iránti nosztalgia felkeltésével. A korlátozott ideig elérhető jeges nyalókák kizárólag a Lipton közösségi csatornáin keresztül kaphatók majd.

– A Lipton jegestea az új szezon nyitányaként a napsütést elhozza a szülőknek is, akik szintén megérdemlik és vágynak egy kis nyári szünetre, legyen az bármilyen rövid

– mondta Julie Raheja-Perera, a Pepsi Lipton Partnership általános igazgatója.

– A nyár a jeges tea fő szezonja.

Bár a gyerekek is megkóstolhatják a jégkrémet, a kínálat egyértelműen a felnőtteknek szól. A Lipton egyik felmérése szerint a szülők több mint 75%-a mondta, hogy a jégkrémek édes nyári emlékeket idéznek fel bennük.

A Pops of Sunshine népszerűsítését szolgálja az is, hogy a Lipton T-Pain rapperrel feldolgozta az eredetileg a Len együttes által felvett 1999-es „Steal My Sunshine” című nyári slágert.

A Lipton számára a jégkrémek a márka fogyasztók általi ismertségének növelését szolgálják a zsúfolt teapiacon. Ha a vásárlók hallanak a jégkrémekről, és esetleg meg is kóstolják azokat, nagyobb eséllyel vásárolnak tea alapanyagot vagy kész italt.

Food Dive

Kapcsolódó cikkeink