Hűségprogramot tesztel az Asda
További tizenhat üzletre terjeszti ki „Asda Rewards’ hűségappjának tesztelését az Asda, miután az elmúlt hónapokban a pilot nagy sikert aratott a munkatársak körében.
A fogyasztóknak csupán az Asda Rewards alkalmazást kell letölteniük, hogy elkezdjék gyűjtögetni a pontokat azzal, hogy megvásárolnak bizonyos – saját márkás – termékeket, vagy teljesítenek egy appon belüli küldetést.
A vásárlók úgy is gyűjthetik a pontokat, hogy egy bizonyos branden belül (Cadbury’s, Heinz, Pampers, Budweiser, Gilette, stb.) több terméket vásárolnak.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Nagy megújulásra készül az Asda
Az Asda új elnöke és korábbi vezérigazgatója, Allan Leighton szerint…
Tovább olvasom >Új, önkiszolgáló áruvisszavételi rendszert tesztel az Asda
Az Asda brit szupermarketlánc kísérleti jelleggel új önkiszolgáló visszáru rendszert…
Tovább olvasom >Németországban digitális együttműködésbe kezdett a Lidl és a Disney+
A Lidl Németországban digitális partnerségre lépett a Disney+-szal, amely november…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >