Hűségoldalt indított a Magyar Termék
A SPAR és a CBA nyereményjátékával március 10-én elstartolt a Magyar Termék Nonprofit Kft. hűségoldala, a www.magyaranyero.hu.
Mint Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta, komoly innováció a cég életében a „Magyar a nyerő” oldal elindítása és működtetése. „Ez egyfajta hűségoldal, amely nemcsak integrált felületet nyújt valamennyi promóciónk számára, hanem tovább erősíti a közösséghez tartozás élményét, ugyanakkor hozzájárul az egyéni védjegyes brandek erősítéséhez is. Általa még komplexebb ajánlatokat és új szolgáltatásokat kínálhatunk védjegyhasználó partnereinknek. Például folyamatosan részletes statisztikai adatokkal vagy olyan szegmentált és célzott információkkal szolgálhatunk, amelyek által hatékonyabban elérhetők a vásárlóik. A webhely a védjegyes márkák bemutatkozó felülete is lehet, továbbá egyéni játékokkal is jelentkezhetnek.
A platform a részt vevő játékosok számára is felhasználóbarát megoldásokat kínál: csak egyszer kell regisztrálniuk a www.magyaranyero.hu oldalon, ezután már beléphetnek az egyes nyereményjátékokba. A 13 ezer regisztrált felhasználó közül csaknem 10 ezren már aktívan játszanak a hűségoldalon: az öt gyártó közel 90 védjegyes termékével zajló, június 23-áig tartó országos tavaszi nyereményjátékban, valamint a PENNY hálózatspecifikus promóciójában, amelyben bármely ott kapható védjegyes termék részt vesz. //
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Többmilliós adománnyal segítette a rászoruló gyermekeket a PENNY
Ismét több millió forint értékű pénz- és termékadománnyal segítette a…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >