Hűségoldalt indított a Magyar Termék
A SPAR és a CBA nyereményjátékával március 10-én elstartolt a Magyar Termék Nonprofit Kft. hűségoldala, a www.magyaranyero.hu.
Mint Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta, komoly innováció a cég életében a „Magyar a nyerő” oldal elindítása és működtetése. „Ez egyfajta hűségoldal, amely nemcsak integrált felületet nyújt valamennyi promóciónk számára, hanem tovább erősíti a közösséghez tartozás élményét, ugyanakkor hozzájárul az egyéni védjegyes brandek erősítéséhez is. Általa még komplexebb ajánlatokat és új szolgáltatásokat kínálhatunk védjegyhasználó partnereinknek. Például folyamatosan részletes statisztikai adatokkal vagy olyan szegmentált és célzott információkkal szolgálhatunk, amelyek által hatékonyabban elérhetők a vásárlóik. A webhely a védjegyes márkák bemutatkozó felülete is lehet, továbbá egyéni játékokkal is jelentkezhetnek.
A platform a részt vevő játékosok számára is felhasználóbarát megoldásokat kínál: csak egyszer kell regisztrálniuk a www.magyaranyero.hu oldalon, ezután már beléphetnek az egyes nyereményjátékokba. A 13 ezer regisztrált felhasználó közül csaknem 10 ezren már aktívan játszanak a hűségoldalon: az öt gyártó közel 90 védjegyes termékével zajló, június 23-áig tartó országos tavaszi nyereményjátékban, valamint a PENNY hálózatspecifikus promóciójában, amelyben bármely ott kapható védjegyes termék részt vesz. //
Kapcsolódó cikkeink
A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >SPAR a kisújszállási boltbezárás kapcsán: nincs szó országos boltbezárási hullámról
Augusztus 24-én utoljára nyit ki a Spar kisújszállási üzlete –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jövő szombaton kezdődik a Nyitott Napok Porta rendezvénysorozata
Jövő szombaton Szatmár és Bereg térségének bemutatkozásával kezdődik a Nyitott…
Tovább olvasom >Újabb drágulási hullám a baromfipiacokon: a csirkemell ára egy év alatt 17 százalékkal nőtt
Jelentősen emelkedtek a baromfitermékek árai Magyarországon az elmúlt hónapokban –…
Tovább olvasom >62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >