Hűségapplikációt indít a Delhaize Szerbiában
Sikeres hat hónapos kísérleti projektet követően Delhaize Serbia elindította Moj Maxi személyre szabott vásárlói hűségprogram alkalmazását. Az applikáció a Maxi szupermarketekben, Mega Maxi és Tempo hipermarketekben, illetve a Shop&Go kisboltokban történő FMCG-vásárlások alkalmával használható az ország egész területén.
A Szerbiában 466 üzletet üzemeltető lánc tájékoztatása szerint a valamennyi okostelefon operációs rendszerén működő program válasz a vásárlói igényekre, és különböző kedvezményeket és előnyöket biztosít – így első használat alkalmával a frissáru kategóriában két árucikkre 35–40% kedvezményt ad.
Algoritmusok használatával az app személyre szabott heti promóciós ajánlatokat kínál – hetente 30-ból 6 terméket választhatnak ki a felhasználók, amelyeket az üzletben meghatározott árnál alacsonyabb áron vásárolhatnak meg. Emellett megjelölhetik kedvenc üzletüket, és minden vásárlás alkalmával digitális „matricát” gyűjthetnek.
A Moj Maxi különlegessége, hogy a vásárlók a csemegeáruból előre rendelhetnek termékeket, melyeket az üzletben sorbanállás nélkül vehetnek át.
Kapcsolódó cikkeink
Életmód-ellenőrző funkciót vezetett be az Albert Heijn AH applikációjában
A holland Albert Heijn új életmód-ellenőrző funkciót vezetett be AH…
Tovább olvasom >Új disztribúciós központtal bővítette logisztikai hálózatát a Delhaize Szerbiában
A VGP Park Belgrádban található, 42 000 négyzetméteres, korszerű létesítmény…
Tovább olvasom >GlobalData: a vásárlói hűségprogramok kulcsfontosságúak a sikerhez
A GlobalData szerint a vásárlói hűségprogramok jelenthetik a siker kulcsát…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >