Hűségapplikációt indít a Delhaize Szerbiában
Sikeres hat hónapos kísérleti projektet követően Delhaize Serbia elindította Moj Maxi személyre szabott vásárlói hűségprogram alkalmazását. Az applikáció a Maxi szupermarketekben, Mega Maxi és Tempo hipermarketekben, illetve a Shop&Go kisboltokban történő FMCG-vásárlások alkalmával használható az ország egész területén.
A Szerbiában 466 üzletet üzemeltető lánc tájékoztatása szerint a valamennyi okostelefon operációs rendszerén működő program válasz a vásárlói igényekre, és különböző kedvezményeket és előnyöket biztosít – így első használat alkalmával a frissáru kategóriában két árucikkre 35–40% kedvezményt ad.
Algoritmusok használatával az app személyre szabott heti promóciós ajánlatokat kínál – hetente 30-ból 6 terméket választhatnak ki a felhasználók, amelyeket az üzletben meghatározott árnál alacsonyabb áron vásárolhatnak meg. Emellett megjelölhetik kedvenc üzletüket, és minden vásárlás alkalmával digitális „matricát” gyűjthetnek.
A Moj Maxi különlegessége, hogy a vásárlók a csemegeáruból előre rendelhetnek termékeket, melyeket az üzletben sorbanállás nélkül vehetnek át.
Kapcsolódó cikkeink
Életmód-ellenőrző funkciót vezetett be az Albert Heijn AH applikációjában
A holland Albert Heijn új életmód-ellenőrző funkciót vezetett be AH…
Tovább olvasom >Új disztribúciós központtal bővítette logisztikai hálózatát a Delhaize Szerbiában
A VGP Park Belgrádban található, 42 000 négyzetméteres, korszerű létesítmény…
Tovább olvasom >GlobalData: a vásárlói hűségprogramok kulcsfontosságúak a sikerhez
A GlobalData szerint a vásárlói hűségprogramok jelenthetik a siker kulcsát…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >