Hűség-appot tesztel a Lidl Németországban
Ausztria, Dánia, Lengyelország és Spanyolország után Németországban is teszteli applikáció-alapú hűségkártyáját a Lidl. A Lidl Plus nevű programot előszőr Berlinben és Brandenburgban próbálják ki a vásárlók között.
A Lidl Plus egy regisztrációval indul, amelyet követően a vásárlók egy virtuális bónuszkártyát kapnak, amelyet az okostelefonjukon keresztül tudnak használni. Valahányszor egy vásárló fizet egy Lidl-üzletben, mindig beszkennelik a kártyáját, s így a kártyákhoz tartozó kuponok értéke automatikusan levonódik a vásárlás összegéből. Amikor egy vásárló elér egy bizonyos összeget, ami a fizetési blokkokból adódik össze, vagy virtuális vouchereket, vagy ingyen termékeket kapnak hűségük „jutalmául”, írja a Retail Detail.
Kapcsolódó cikkeink
A városközpontokban kezd terjeszkedni a Lidl és az Aldi
A városközpontok felé mozdulnak a német diszkontok: a Lidl és…
Tovább olvasom >Drámai növekedés a kibertámadásokban: a Schwarz-csoport válaszlépései
2023-ban a német gazdaságot súlyosan érintették a kibertámadások, melyek közel…
Tovább olvasom >A városi kényelembe invesztál a Penny Németországban
Modernizálja a német Penny kis, városi diszkontüzleteit. Az erőteljesebben kényelemorientált…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nevet vált a Rama és a Flora margarinok forgalmazója
Upfield Magyarország Kft.-ről Flora Food Hungary Kft.-re változtatta nevét a…
Tovább olvasom >MNB: megnyugtató lenne a Revolut magyarországi leánybankjának alapítása
Nyár végére 1,5 millió hazai ügyfele lett a Revolutnak, egyre…
Tovább olvasom >A Kraft Heinz korábbi vezetője lett a JDE Peet új vezérigazgatója
A holland tea- és kávégyártó JDE Peet’s a Kraft Heinz…
Tovább olvasom >