Hűség-appot tesztel a Lidl Németországban
Ausztria, Dánia, Lengyelország és Spanyolország után Németországban is teszteli applikáció-alapú hűségkártyáját a Lidl. A Lidl Plus nevű programot előszőr Berlinben és Brandenburgban próbálják ki a vásárlók között.
A Lidl Plus egy regisztrációval indul, amelyet követően a vásárlók egy virtuális bónuszkártyát kapnak, amelyet az okostelefonjukon keresztül tudnak használni. Valahányszor egy vásárló fizet egy Lidl-üzletben, mindig beszkennelik a kártyáját, s így a kártyákhoz tartozó kuponok értéke automatikusan levonódik a vásárlás összegéből. Amikor egy vásárló elér egy bizonyos összeget, ami a fizetési blokkokból adódik össze, vagy virtuális vouchereket, vagy ingyen termékeket kapnak hűségük „jutalmául”, írja a Retail Detail.
Kapcsolódó cikkeink
A Tesco Clubcard programja jelentős változásokon megy keresztül jogi perpatvar miatt
A The Sun jelentése szerint a Tesco komoly változtatásokat hajtott…
Tovább olvasom >Közel 200 új munkahely nyílik a Lidl-nél a nyári szezonra
Megkezdte a Lidl a nyári szezonra való toborzást és összesen…
Tovább olvasom >A Lidl fenntarthatósági törekvéseiről beszélt a Fruit Logisticán
A berlini Fruit Logistica konferencia fontos fórumot biztosított a kereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >