Hozzáadott cukor nélküli termékfejlesztés a Cornexitől
Nemzetközi szinten is egyedülálló termékfejlesztéssel jelentkezett a Cornexi Food Kft. A növekvő egészségtudatos vásárlói körre alapozva, hozzáadott cukor nélküli gabonapelyhek gyártását kezdték meg a székesfehérvári üzemükben.
Hozzáadott cukor nélkül készített müzlik és müzliszeletek már évek óta elérhetők a boltok polcain, a gabonapelyhek piacán azonban ez az első hazai fejlesztésű termékcsalád. A Cornexi fejlesztői három új terméket dolgoztak ki. A kakaós gabonagolyó, kakaós gabonapehely gyümölcsökkel és a málnás-joghurtos gabonakarika 300 grammos kiszerelésben kerül forgalomba.
Buday Bernadett, a Cornexi Food Kft. értékesítési és marketing igazgatója elmondta: a legújabb hozzáadott cukor nélküli gabonapelyhekkel és a korábban fejlesztett 14 müzliszeletükkel is az egészségtudatos vásárlókat szólítják meg, mivel felméréseik azt mutatják, hogy egyre többen ismerik fel az étrend és az egészség közötti szoros kapcsolatot.
– Az új termékeink száz százalékban magyar fejlesztésűek, emellett a Cornexi olyan beszállítókkal dolgozik együtt, akik alapanyagaikkal is segítik egészségtudatos törekvéseinket – mondta Buday Bernadett. – Terveink szerint idén a hozzáadott cukor nélkül készülő gabonapelyhünkből mintegy 40 tonnát gyártunk, és saját disztribúciós csapatunkkal dinamikusan bővítjük az értékesítési helyek számát.
A Cornexi legújabb hozzáadott cukor nélkül készülő termékcsaládjának kiemelkedően magas a rosttartalma, az energiatartalma pedig alacsonyabb, mint a cukor hozzáadásával készülő gabonapelyheké.
Kapcsolódó cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Nestlé Fitness újdonságok: hozzáadott cukrot nem tartalmazó gabonapelyhek, kétféle ízben
A Nestlé Hungária Kft. Fitness termékcsaládja a fogyasztói trendeket figyelembe véve,…
Tovább olvasom >Színe és fonákja
Ahogy arra már többször is utaltunk, a cukrászok termékfejlesztési próbálkozásainak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >