Hozzáadott cukor nélküli termékfejlesztés a Cornexitől
Nemzetközi szinten is egyedülálló termékfejlesztéssel jelentkezett a Cornexi Food Kft. A növekvő egészségtudatos vásárlói körre alapozva, hozzáadott cukor nélküli gabonapelyhek gyártását kezdték meg a székesfehérvári üzemükben.
Hozzáadott cukor nélkül készített müzlik és müzliszeletek már évek óta elérhetők a boltok polcain, a gabonapelyhek piacán azonban ez az első hazai fejlesztésű termékcsalád. A Cornexi fejlesztői három új terméket dolgoztak ki. A kakaós gabonagolyó, kakaós gabonapehely gyümölcsökkel és a málnás-joghurtos gabonakarika 300 grammos kiszerelésben kerül forgalomba.
Buday Bernadett, a Cornexi Food Kft. értékesítési és marketing igazgatója elmondta: a legújabb hozzáadott cukor nélküli gabonapelyhekkel és a korábban fejlesztett 14 müzliszeletükkel is az egészségtudatos vásárlókat szólítják meg, mivel felméréseik azt mutatják, hogy egyre többen ismerik fel az étrend és az egészség közötti szoros kapcsolatot.
– Az új termékeink száz százalékban magyar fejlesztésűek, emellett a Cornexi olyan beszállítókkal dolgozik együtt, akik alapanyagaikkal is segítik egészségtudatos törekvéseinket – mondta Buday Bernadett. – Terveink szerint idén a hozzáadott cukor nélkül készülő gabonapelyhünkből mintegy 40 tonnát gyártunk, és saját disztribúciós csapatunkkal dinamikusan bővítjük az értékesítési helyek számát.
A Cornexi legújabb hozzáadott cukor nélkül készülő termékcsaládjának kiemelkedően magas a rosttartalma, az energiatartalma pedig alacsonyabb, mint a cukor hozzáadásával készülő gabonapelyheké.
Kapcsolódó cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Nestlé Fitness újdonságok: hozzáadott cukrot nem tartalmazó gabonapelyhek, kétféle ízben
A Nestlé Hungária Kft. Fitness termékcsaládja a fogyasztói trendeket figyelembe véve,…
Tovább olvasom >Színe és fonákja
Ahogy arra már többször is utaltunk, a cukrászok termékfejlesztési próbálkozásainak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >