Hosszabb nyitvatartási idővel „védekezik” a Biedronka Lengyelországban
A lengyel kereskedelmi lánc, a Biedronka üzletei nyitvatartási idejének meghosszabbítását tervezi annak érdekében, hogy a koronavírus-járvány idején is biztosítsa vásárlói biztonságát. Az először áprilisban bevezetett Akcja24 (Action 24) kampány részeként Lengyelország-szerte 40 Biedronka egység tart majd éjjel-nappal, mintegy 650 bolt pedig 23:30-ig nyitva.
A vállalat hozzátette, hogy közel 2600 üzlet már most is 23:00 óráig várja a vásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
Felgyorsult a kiskereskedelem konszolidációja Közép- és Délkelet-Európában: a diszkontok és a helyi szereplők növelhetik előnyüket a többi versenytárssal szemben
Európa feltörekvő piacai az elmúlt két évben egyre nagyobb jelentőségre…
Tovább olvasom >Személyzettel működő frissáru-pultok segítik a helyi szupermarketek növekedését Közép- és Délkelet-Európában
Az erős nemzetközi verseny ellenére növelik piaci részesedésüket a helyi…
Tovább olvasom >Csökkenti a Biedronka saját márkás termékei cukor-, só- és zsírtartalmát
A lengyel Biedronka mintegy 28 tonna cukrot, 21 tonna sót…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Népszerű újításra készül a Primark
2024. május 28-án Magyarországon is megnyitja első üzletét a Primark,…
Tovább olvasom >Nem biztos, hogy a papírcsomagolás a legjobb
A csomagolások környezeti hatásai egyre nagyobb figyelmet kapnak a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >