Hongkongban mutatja be a magyar termékeket az Agrármarketing Centrum
Hongkongban mutatja be a magyar termékeket az Agrármarketing Centrum (AMC), a gasztroeseményeknek is helyt adó Hofex szakkiállításon 54 négyzetméteres magyar stand kapott helyet.
Az AMC keddi tájékoztatása szerint a kiállítótérben a magyar élelmiszer-ipar bemutatása mellett sertéstermékeket, vegyes élelmiszereket és italokat vonultatnak föl május 8-tól 11-ig: kiemelték az egyedi készítésű füstölt sonkákat, a borokat és a szarvasgombából készült különlegességeket.
Az AMC ügyvezetője szerint a rendezvénynek helyet adó Hongkong szerepe különösen jelentős a magyar agrárexport szempontjából, a bemutatkozó magyar termékek pedig nem csupán kiváló minőségűek, a GMO-mentesek is.
A Hofex Ázsia vezető vendéglátó- és élelmiszeripari kiállítása, 2 évente tartják meg a távol-keleti városállamban: legutóbb 57 ország csaknem 2500 kiállítója mutatkozott be közel 65 ezer négyzetméteren több mint 38 ezer látogató előtt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Felvételt nyertek a Magyar Értéktárba a Pápai Hús Kft. sonkái
A nyugat-magyarországi régió egyik legmeghatározóbb élelmiszeripari vállalta nem mindennapi kitüntetésben…
Tovább olvasom >Új korszakba lép a Csányi Pincészet
A Villányi borvidék legnagyobb, évszázadokra visszanyúló hagyományokkal rendelkező pincészete, a…
Tovább olvasom >Szorosabb gazdasági és turisztikai partnerségre számíthatunk Montenegróval
Montenegró Magyarország számára kiemelten fontos partner, és a magyar kormány…
Tovább olvasom >További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >