Hongkongban mutatja be a magyar termékeket az Agrármarketing Centrum
Hongkongban mutatja be a magyar termékeket az Agrármarketing Centrum (AMC), a gasztroeseményeknek is helyt adó Hofex szakkiállításon 54 négyzetméteres magyar stand kapott helyet.
Az AMC keddi tájékoztatása szerint a kiállítótérben a magyar élelmiszer-ipar bemutatása mellett sertéstermékeket, vegyes élelmiszereket és italokat vonultatnak föl május 8-tól 11-ig: kiemelték az egyedi készítésű füstölt sonkákat, a borokat és a szarvasgombából készült különlegességeket.
Az AMC ügyvezetője szerint a rendezvénynek helyet adó Hongkong szerepe különösen jelentős a magyar agrárexport szempontjából, a bemutatkozó magyar termékek pedig nem csupán kiváló minőségűek, a GMO-mentesek is.
A Hofex Ázsia vezető vendéglátó- és élelmiszeripari kiállítása, 2 évente tartják meg a távol-keleti városállamban: legutóbb 57 ország csaknem 2500 kiállítója mutatkozott be közel 65 ezer négyzetméteren több mint 38 ezer látogató előtt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Egy, két, hárs – hársmézet népszerűsítő kampány indult
A téli időszak kedvelt immunerősítője, a hársméz áll az idei…
Tovább olvasom >Magyar siker a világ legjobb borászatainak rangsorában: a Szepsy Pince a 43. helyen
2024-ben is közzétették a World’s Best Vineyards rangsorát, amely az…
Tovább olvasom >További cikkeink
30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat, rekordszámú,…
Tovább olvasom >Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >