Hongkongban mutatja be a magyar termékeket az Agrármarketing Centrum
Hongkongban mutatja be a magyar termékeket az Agrármarketing Centrum (AMC), a gasztroeseményeknek is helyt adó Hofex szakkiállításon 54 négyzetméteres magyar stand kapott helyet.
Az AMC keddi tájékoztatása szerint a kiállítótérben a magyar élelmiszer-ipar bemutatása mellett sertéstermékeket, vegyes élelmiszereket és italokat vonultatnak föl május 8-tól 11-ig: kiemelték az egyedi készítésű füstölt sonkákat, a borokat és a szarvasgombából készült különlegességeket.
Az AMC ügyvezetője szerint a rendezvénynek helyet adó Hongkong szerepe különösen jelentős a magyar agrárexport szempontjából, a bemutatkozó magyar termékek pedig nem csupán kiváló minőségűek, a GMO-mentesek is.
A Hofex Ázsia vezető vendéglátó- és élelmiszeripari kiállítása, 2 évente tartják meg a távol-keleti városállamban: legutóbb 57 ország csaknem 2500 kiállítója mutatkozott be közel 65 ezer négyzetméteren több mint 38 ezer látogató előtt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >A magyar prémium élelmiszerekre van a legnagyobb kereslet Japánban
A Csendes-óceáni térség egyik legfontosabb élelmiszer- és ital szakkiállításán szervezett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >