Hongkongban mutatja be a magyar termékeket az Agrármarketing Centrum
Hongkongban mutatja be a magyar termékeket az Agrármarketing Centrum (AMC), a gasztroeseményeknek is helyt adó Hofex szakkiállításon 54 négyzetméteres magyar stand kapott helyet.
Az AMC keddi tájékoztatása szerint a kiállítótérben a magyar élelmiszer-ipar bemutatása mellett sertéstermékeket, vegyes élelmiszereket és italokat vonultatnak föl május 8-tól 11-ig: kiemelték az egyedi készítésű füstölt sonkákat, a borokat és a szarvasgombából készült különlegességeket.
Az AMC ügyvezetője szerint a rendezvénynek helyet adó Hongkong szerepe különösen jelentős a magyar agrárexport szempontjából, a bemutatkozó magyar termékek pedig nem csupán kiváló minőségűek, a GMO-mentesek is.
A Hofex Ázsia vezető vendéglátó- és élelmiszeripari kiállítása, 2 évente tartják meg a távol-keleti városállamban: legutóbb 57 ország csaknem 2500 kiállítója mutatkozott be közel 65 ezer négyzetméteren több mint 38 ezer látogató előtt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly 1,7 millió hektoliter bort fogyasztottak Magyarországon
Tavaly összesen 1,7 millió hektoliter, átlagosan fejenként 17,1 liter bort…
Tovább olvasom >Nébih: megnyugtató eredményt hozott a tokaji borvidéken lévő borkimérő egységek vizsgálata
Néhány szabálytalanság – mint például a termékkísérő dokumentum hiányos vezetése,…
Tovább olvasom >A Hungarian Food Business Program 25. eseményén 24 magyar gyártó mutatkozott be Prágában
Rekordszámú résztvevővel zajlott le a Hungarian Food Business Program jubileumi,…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >