Hónap végén nyit a PLMA szakkiállítás
Két év kihagyás után ismét személyes részvétellel rendezi meg május 31 – június 1. között a Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége a „World of Private Label” nemzetközi szakkiállítást.
A New York-i és Amszterdamban található irodákkal a PLMA a maga nemében a legnagyobb szervezet, amely kizárólag a saját márkák népszerűsítésével foglalkozik. A szervezet több mint 3500 gyártót képvisel szerte a nagyvilágból.
Európa a PL fellegvára
A PLMA „World of Private Label” nemzetközi szakkiállítás több mint harmincöt éve hozza össze a kiskereskedőket, nagykereskedőket és más saját márkás szakembereket a gyártókkal, hogy új termékeket, új kapcsolatokat és olyan új ötleteket fedezzenek fel, amelyek hozzájárulnak a privátcimke programok sikerességéhez és növekedéséhez. A sajátmárkák növekedése az elmúlt években példátlan piaci részesedéshez vezetett világszerte. A sajátmárka a világjárvány idején is megőrizte erős pozícióját a legtöbb piacon. A sajátmárkás termékek piacrésze hét európai országban már meghaladja a 40%-ot és további kilenc európai országban több mint 30%.
Beszerzők minden csatornából
A „World of Private Label” nemzetközi szakkiállítás folyosóin sétálva, a kiállítók standjaival találkozhatnak majd az ide látogató beszerzők, akik a szupermarketek, hipermarketek, diszkontok, drogériák, áruházak, importőrök és exportőrök igényeit képviselik. Az alacsony költségű alternatíváktól az innovatív prémium termékcsaládokig, az élelmiszerektől és háztartási termékektől az egészségig és a szépségig terjedő kategóriákban találhatnak majd termékeket. Az amszterdami kiállítás két teljes napra koncentrálódik, ami a leghatékonyabb és legtermékenyebb módja lehet annak, hogy egy kereskedelmi vállalat a sajátmárkás igényeire beszerzési forrásokat találjon.
Nulladik napi szemináriumok
A kiállítás előtti napon, május 30-án hétfőn 14h-16h között a PLMA különleges szeminárium -programot tart a RAI Fórumközpontjában, ahol neves iparági szakértők mutatják be a legújabb insight-okat előadásaikban. A rendezvényre a belépés ingyenes minden regisztrált látogatónak és kiállítónak, aki érvényes „World of Private Label” belépőkártyával rendelkezik.
A Nielsen áttekintést ad a legújabb sajátmárkás, országonkénti piacrészesedési adatokról és trendekről. A McKinsey olyan új insightokat és perspektívákat mutat be, amelyek 2022-ben és azután is alakítják az európai élelmiszer-kiskereskedelmet, a legfrissebb „State of Grocery Europe: Navigating the Market Headwinds” című jelentésük alapján. Kihirdetik a PLMA Salute to Excellence díjának nyerteseit, és bemutatják a PLMA új nemzetközi fogyasztói felmérésének eredményeit, amelynek címe „Egyformán vásárolnak-e az európaiak: a fogyasztók világjárvány utáni magatartásának felmérése”.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of…
Tovább olvasom >Európa kedvencei már itthon is elérhetők – díjnyertes termékek diszkont áron a Kifli.hu-n
Négy nemzetközi díjat nyert saját márkás termékeivel a Kifli.hu anyavállalata,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >