Hogyan lehet a TikTokon hirdetni?
Mindent megtudhatunk az ingyenes webináriumon, 2021. február 24-én, 14:00 órakor TikTok marketing kezdőknek címmel Mezei Alexandra, a Growww Digital közösségimédia-szakértője elmondja, hogyan használhatod ki a TikTokban rejlő óriási lehetőséget.
2021 a TikTok hirdetések éve lesz Magyarországon. Már több mint 2 millió magyar felhasználó van, de még nagyon kevesen hirdetnek ezen az új platformon. A legtöbben nem ismerik a TikTok hirdetési lehetőségeit, nem tudják, hogyan és milyen feltételekkel kezdhetik el a kampányokat, mi mennyibe kerül stb.
A Growww Digital – a TikTok hivatalos magyarországi partnere – webináriumot tart azzal a céllal, hogy tájékoztassa az érdeklődőket a TikTok marketingről (már most több mint 600-an jelentkeztek a webináriumra).
A webináriumon megtudhatjuk, hogy
- miért érdemes minél előbb elkezdeni a TikTokon hirdetni, és versenyelőnyt szerezni;
- miért különösen jó eszköz a TikTok márkaépítésre, ismertségnövelésre, lead generálásra;
- hogyan működik az algoritmus;
- milyen fióktípusok léteznek, hogyan lehet hirdetési fiókot létrehozni (ez jelenleg kizárólag ügynökségi partneren keresztül megoldható);
- milyen hirdetési formátumok közül választhatunk, és melyiket mire érdemes használni (hazai és külföldi példákkal szemléltetve);
- nagyságrendileg milyen hirdetési költségekkel számolhatunk a különböző típusoknál és kampánycéloknál.
Mindenképpen érdemes lesz tehát részt venni az ingyenes webináriumon mindazoknak, akik szeretnék megismerni, mi mindent kínál a TikTok a reklámozás területén.
Ne felejts el regisztrálni az alábbi linken:
https://lnk.gd/7xB6r9
Kapcsolódó cikkeink
Elindul a TikTok Shop Németországban, Franciaországban és Olaszországban
Tovább bővíti európai e-kereskedelmi tevékenységét a TikTok: mostantól a német,…
Tovább olvasom >Ocado: a közösségi média pörgeti a fehérjedús élelmiszerek iránti keresletet
A közösségi média trendek és a fogyasztók ultrafeldolgozott élelmiszerektől való…
Tovább olvasom >A Rossmann belső tehetségei hódítják meg a TikTokot
A Rossmann innovatív közösségi média kezdeményezése révén bolti dolgozóikkal egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >