Hogyan lehet a TikTokon hirdetni?
Mindent megtudhatunk az ingyenes webináriumon, 2021. február 24-én, 14:00 órakor TikTok marketing kezdőknek címmel Mezei Alexandra, a Growww Digital közösségimédia-szakértője elmondja, hogyan használhatod ki a TikTokban rejlő óriási lehetőséget.
2021 a TikTok hirdetések éve lesz Magyarországon. Már több mint 2 millió magyar felhasználó van, de még nagyon kevesen hirdetnek ezen az új platformon. A legtöbben nem ismerik a TikTok hirdetési lehetőségeit, nem tudják, hogyan és milyen feltételekkel kezdhetik el a kampányokat, mi mennyibe kerül stb.
A Growww Digital – a TikTok hivatalos magyarországi partnere – webináriumot tart azzal a céllal, hogy tájékoztassa az érdeklődőket a TikTok marketingről (már most több mint 600-an jelentkeztek a webináriumra).
A webináriumon megtudhatjuk, hogy
- miért érdemes minél előbb elkezdeni a TikTokon hirdetni, és versenyelőnyt szerezni;
- miért különösen jó eszköz a TikTok márkaépítésre, ismertségnövelésre, lead generálásra;
- hogyan működik az algoritmus;
- milyen fióktípusok léteznek, hogyan lehet hirdetési fiókot létrehozni (ez jelenleg kizárólag ügynökségi partneren keresztül megoldható);
- milyen hirdetési formátumok közül választhatunk, és melyiket mire érdemes használni (hazai és külföldi példákkal szemléltetve);
- nagyságrendileg milyen hirdetési költségekkel számolhatunk a különböző típusoknál és kampánycéloknál.
Mindenképpen érdemes lesz tehát részt venni az ingyenes webináriumon mindazoknak, akik szeretnék megismerni, mi mindent kínál a TikTok a reklámozás területén.
Ne felejts el regisztrálni az alábbi linken:
https://lnk.gd/7xB6r9
Kapcsolódó cikkeink
Tévhit, hogy csak a Z generáció él TikTokon – a magyar userek átlagéletkora 38 év
A social média mára minden generáció életének nélkülözhetetlen részévé vált,…
Tovább olvasom >Ismerik, de nem használják az élő közvetítéses vásárlás szolgáltatást a németek
Egyre több német vásárló ismeri a live shopping, azaz az…
Tovább olvasom >Személyre szabott ajánlatokat akarnak a fogyasztók az online élelmiszerkereskedőktől
Az Algolia platform által végzett kutatásban megkérdezett 1000 amerikai felnőtt…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >