Hogyan lehet a TikTokon hirdetni?
Mindent megtudhatunk az ingyenes webináriumon, 2021. február 24-én, 14:00 órakor TikTok marketing kezdőknek címmel Mezei Alexandra, a Growww Digital közösségimédia-szakértője elmondja, hogyan használhatod ki a TikTokban rejlő óriási lehetőséget.
2021 a TikTok hirdetések éve lesz Magyarországon. Már több mint 2 millió magyar felhasználó van, de még nagyon kevesen hirdetnek ezen az új platformon. A legtöbben nem ismerik a TikTok hirdetési lehetőségeit, nem tudják, hogyan és milyen feltételekkel kezdhetik el a kampányokat, mi mennyibe kerül stb.
A Growww Digital – a TikTok hivatalos magyarországi partnere – webináriumot tart azzal a céllal, hogy tájékoztassa az érdeklődőket a TikTok marketingről (már most több mint 600-an jelentkeztek a webináriumra).
A webináriumon megtudhatjuk, hogy
- miért érdemes minél előbb elkezdeni a TikTokon hirdetni, és versenyelőnyt szerezni;
- miért különösen jó eszköz a TikTok márkaépítésre, ismertségnövelésre, lead generálásra;
- hogyan működik az algoritmus;
- milyen fióktípusok léteznek, hogyan lehet hirdetési fiókot létrehozni (ez jelenleg kizárólag ügynökségi partneren keresztül megoldható);
- milyen hirdetési formátumok közül választhatunk, és melyiket mire érdemes használni (hazai és külföldi példákkal szemléltetve);
- nagyságrendileg milyen hirdetési költségekkel számolhatunk a különböző típusoknál és kampánycéloknál.
Mindenképpen érdemes lesz tehát részt venni az ingyenes webináriumon mindazoknak, akik szeretnék megismerni, mi mindent kínál a TikTok a reklámozás területén.
Ne felejts el regisztrálni az alábbi linken:
https://lnk.gd/7xB6r9
Kapcsolódó cikkeink
Nem fejleszt új programokat a Google személyre szabott reklámok küldésére
A Google azt állítja, hogy nem fejleszt új módokat arra,…
Tovább olvasom >TikTokon tanítja tojást sütni a kamaszokat a Tojásszövetség
Több mint 700 ezer iskoláshoz jutottak el a legnépszerűbb magyar…
Tovább olvasom >Díjnyertes boltok és POP projektek
A POPAI Magyarország* anyaszervezete, a Shop! központ a Retail Design…
Tovább olvasom >További cikkeink
AGRO UNI – Fókuszban a magyar agrár-felsőoktatás aktuális kérdései online konferencia
A Doktoranduszok Országos Szövetsége Agrártudományi Osztálya, a Magyar Tudomány- és…
Tovább olvasom >Eljött az érdekelt felek kapitalizmusának ideje
A Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) taggyűlése az…
Tovább olvasom >Fókuszban a vezetés és kommunikáció a pandémia alatt (Lakatos Zsófiával a Davosi Online Kommunikációs Csúcstalálkozón)
„Vezetés a viharos időkben” címet viseli az idei Davosi Online…
Tovább olvasom >