H&M: nem titok, honnan származnak a ruhák
A H&M bejelentette, hogy még több információt fog közölni arról honlapján, honnan is származnak a termékei. A svéd vállalat közzéteszi majd, pontosan melyik gyár készített egy adott ruhát, milyen anyagokat alkalmaztak és hogyan hasznosítják újra a kiselejtezett darabokat.
A vállalat fenntarthatósági stratégiájában azt a célt tűzte ki célul, hogy 2030-ra kizárólag újrahasznosított, vagy fenntartható forrásból származó anyagokból dolgoztat majd, adta hírül az Inside Retail.
„Az újrahasznosított anyagok használata mindenképpen win-win helyzet, kevesebb lesz a szemét és kisebb az újonnan gyártott alapanyagok használata”, mondta Cecilia Brännsten, a H&M környezeti fenntarthatósági menedzsere. „Ugyanakkor számos textilfajtához egyelőre nincs megfelelő újrahasznosítási technológia”, tette hozzá Brannsten. Éppen ezért a cég már jó ideje együttműködik olyan tudósokkal és fejlesztőkkel, akik azon dolgoznak, hogy növeljék az alternatív fenntartható forrásokból származó anyagok arányát.
A H&M azt is célul tűzte ki, hogy 2030-ra csomagolóanyagai 100 százalékban újrahasznosítottak legyenek, vagy fenntartható forrásból származzanak.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóbb sörök – A nap képe
Sörök nem szabványos, frissként nem eladható gyümölcsökből.
Tovább olvasom >6-os pakk, 2024 – A nap képe
A kanadai sziklagleccserből származó Rök víz arculatához a fenntarthatóság gondolata…
Tovább olvasom >Kiterjesztené a biszfenoltartalom-korlátozást a ruhaneműkre a Tudatos Vásárlók Egyesülete
Kiterjesztené a biszfenoltartalom-korlátozást a ruhaneműkre a Tudatos Vásárlók Egyesülete –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >