Hitelt a drogériából, ragadós lehet a német példa
Németországban fontos a személyes hitelügyintézés, de ezúttal bankfiók helyett a drogéria vagy a kávéház az értékesítés helye.
Németországban egyre több pénzügyi szolgáltató keres magának
partnereket a kiskereskedelemben abban a reményben, hogy új értékesítési
lehetőségekhez juthat. A Magyarországon is jelen lévő Rossmann drogérialánc
németországi hálózataiban a kozmetikai cikkek és vegyiáruk mellett újabban a
Deutsche Bank pénzügyi termékei is megvásárolhatók.
A Royal Bank of Scotlandtól Németországban, a Tchibón
keresztül akár 50 ezer eurós hitelt is fel lehet venni – méghozzá 6,4
százalékos éves kamatra vagy akár kiegészítő nyugdíjbiztosítást is köthető.
A fogyasztóvédők tiltakoznak a merőben új hitelértékesítési stratégia
miatt, úgyvélik az új jelenség fokozza annak az esélyét, hogy az egyébként is
nagy arányban eladósodott németek adósságcsapdába essenek a tanácsadás nélkül
felvett kölcsönökkel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >