Hitelt a drogériából, ragadós lehet a német példa
Németországban fontos a személyes hitelügyintézés, de ezúttal bankfiók helyett a drogéria vagy a kávéház az értékesítés helye.
Németországban egyre több pénzügyi szolgáltató keres magának
partnereket a kiskereskedelemben abban a reményben, hogy új értékesítési
lehetőségekhez juthat. A Magyarországon is jelen lévő Rossmann drogérialánc
németországi hálózataiban a kozmetikai cikkek és vegyiáruk mellett újabban a
Deutsche Bank pénzügyi termékei is megvásárolhatók.
A Royal Bank of Scotlandtól Németországban, a Tchibón
keresztül akár 50 ezer eurós hitelt is fel lehet venni – méghozzá 6,4
százalékos éves kamatra vagy akár kiegészítő nyugdíjbiztosítást is köthető.
A fogyasztóvédők tiltakoznak a merőben új hitelértékesítési stratégia
miatt, úgyvélik az új jelenség fokozza annak az esélyét, hogy az egyébként is
nagy arányban eladósodott németek adósságcsapdába essenek a tanácsadás nélkül
felvett kölcsönökkel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >