Hitelt a drogériából, ragadós lehet a német példa
Németországban fontos a személyes hitelügyintézés, de ezúttal bankfiók helyett a drogéria vagy a kávéház az értékesítés helye.
Németországban egyre több pénzügyi szolgáltató keres magának
partnereket a kiskereskedelemben abban a reményben, hogy új értékesítési
lehetőségekhez juthat. A Magyarországon is jelen lévő Rossmann drogérialánc
németországi hálózataiban a kozmetikai cikkek és vegyiáruk mellett újabban a
Deutsche Bank pénzügyi termékei is megvásárolhatók.
A Royal Bank of Scotlandtól Németországban, a Tchibón
keresztül akár 50 ezer eurós hitelt is fel lehet venni – méghozzá 6,4
százalékos éves kamatra vagy akár kiegészítő nyugdíjbiztosítást is köthető.
A fogyasztóvédők tiltakoznak a merőben új hitelértékesítési stratégia
miatt, úgyvélik az új jelenség fokozza annak az esélyét, hogy az egyébként is
nagy arányban eladósodott németek adósságcsapdába essenek a tanácsadás nélkül
felvett kölcsönökkel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Indul a karácsonyi roham a játékpiacon
Kezdetét veszi a hazai játékpiac legforgalmasabb időszaka: a karácsony előtti…
Tovább olvasom >Többutas csomagolások jövője – mire készüljön a kereskedelmi szektor?
Az Európai Parlament 2024. április 24-én jogalkotási állásfoglalást adott ki…
Tovább olvasom >10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >