Hitelességvizsgálat alatt a lazacolaj márkák Norvégiában
Új, a világon egyedülálló eljárással vizsgáltak be lazacolaj márkákat a piacvezető Norvégiában. Az OmegaVeritas független tesztjén a világ vezető lazacolaj termékekben lévő összetevőket elemezte, melynek alapján megbízható pontossággal kiszűrhetőek a hamisítványok. Az új rendszert hamarosan a kiskereskedők számára is széles körben elérhetővé teszik.
Ulf Oldenborg
A teszt egy világon egyedülálló kutatási és fejlesztési tevékenység eredményeként jött létre, a Norvég Kutatási Tanács támogatásával. A vezető lazacolaj gyártók, mint a Biomega, Marine Harvest, Nordlaks és Nutrimar, az OmegaVeritas együtt optimalizálta és hitelesítette a vizsgálati eljárást, az algoritmusokat, valamint létrehoztak egy referencia adatbázist a lazacolaj termékek számára.
Több, kiskereskedelemben is kapható lazacolaj márka már átesett az alapos bevizsgáláson, és nem meglepő módon az eredmények azt mutatták, hogy nem mindegyik termék tartalmazza azt, ami a címkén szerepel.
A Natural Pharmaceuticals volt az első márkatulajdonos, aki a hitelességvizsgálatot elvégezte a lazacolaj termékén. Az általuk forgalmazott OmegaMarine Forte+ 35%-ban természetes lazacolajat, és 65%-ban koncentrált halolajat tartalmaz. „Ismét egy hiteles külső fél igazolta, hogy a termékünk minőségi, eredeti lazacolajat tartalmaz. A beszállítóinkba vetett bizalmunkat tovább erősítette, hogy valóban a legjobb partnerekkel dolgozunk, ami természetesen fontos a cégünk és a vásárlóink számára” – mondta Ulf Oldenborg, a Natural Pharmaceuticals vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Hamarosan még több lazacot tenyészt a Mitsubishi Norvégiában és Kanadában
A japán Mitsubishi kereskedőház bejelentette, hogy bővíti lazactenyésztési tevékenységét Norvégiában…
Tovább olvasom >Egekbe szökött az alkoholmentes sörök forgalma a norvég KIWI üzletláncban
A norvég KIWI üzletlánc új kezdeményezése, melynek keretében az ünnepi…
Tovább olvasom >Norvégia újraindítja gabonakészleteinek felhalmozását a globális bizonytalanságok miatt
Norvégia, reagálva a globális geopolitikai feszültségekre, a koronavírus-járványra, és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >Magyar sertéshús-külkereskedelem: drámai visszaesés az első öt hónapban
Miközben a világ meghatározó sertéshúspiacain – így az Egyesült Államokban,…
Tovább olvasom >