Hírmorzsák

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 05. 30. 08:00

HírmorzsákÉdességadomány a Storcktól. A merci és Toffifee pralinék gyártója csaknem egymillió forint értékű édességgel támogatja a Magyar Élelmiszerbankot.

Marks & Spencer – ruha után jöhet az élelmiszer. Két éven belül élelmiszer-üzletágát is behozza a magyar piacra az angol üzletlánc.

Õsztől öt Müller áruház Magyarországon. A német drogérialánc üzletei Hódmezővásárhelyen, Miskolcon, Mosonmagyaróváron, Szolnokon és Zalaegerszegen nyílnak, együttes területük közel 1200 négyzetméter lesz.


Évente tucatnyi új dm üzlet nyílik. Fejlesztési terveinek megfelelően a következő három esztendőben évi 12-14 új boltot nyit a dm Magyarországon.

Jó évet zárt a Zwack. Öt százalékkal nőtt az exportárbevétel, a belföldi értékesítésen belül 10 százalékkal nőtt a saját gyártású termékek forgalma.

Itáliában népszerű a Gellért. Egy olasz utazási magazin olvasói szerint a világ harmadik legjobb termál- és wellnessközpontja a budapesti Danubius Hotel Gellért és Spa.

Több mint 10 százalékkal növelte tavaly árbevételét a Don Pepe. A magyar tulajdonú étteremlánc 6,4 milliárd forint bruttó árbevétellel zárta 2006-ot.

A nanotechnológia megállíthatatlan. Egy friss kutatás szerint a nanotechnológiával csomagolt élelmiszerek értéke hamarosan elérheti a 30 milliárd dollárt.

Kívül-belül megújult május 15-étől a Magyar Tőkepiac. Ugyancsak gyökeres változásokon esett át a napilap online változata.

Kapcsolódó cikkeink