Hírmorzsák
HírmorzsákÉdességadomány a Storcktól. A merci és Toffifee pralinék gyártója csaknem egymillió forint értékű édességgel támogatja a Magyar Élelmiszerbankot.
Marks & Spencer – ruha után jöhet az élelmiszer. Két éven belül élelmiszer-üzletágát is behozza a magyar piacra az angol üzletlánc.
Õsztől öt Müller áruház Magyarországon. A német drogérialánc üzletei Hódmezővásárhelyen, Miskolcon, Mosonmagyaróváron, Szolnokon és Zalaegerszegen nyílnak, együttes területük közel 1200 négyzetméter lesz.
Évente tucatnyi új dm üzlet nyílik. Fejlesztési terveinek megfelelően a következő három esztendőben évi 12-14 új boltot nyit a dm Magyarországon.
Jó évet zárt a Zwack. Öt százalékkal nőtt az exportárbevétel, a belföldi értékesítésen belül 10 százalékkal nőtt a saját gyártású termékek forgalma.
Itáliában népszerű a Gellért. Egy olasz utazási magazin olvasói szerint a világ harmadik legjobb termál- és wellnessközpontja a budapesti Danubius Hotel Gellért és Spa.
Több mint 10 százalékkal növelte tavaly árbevételét a Don Pepe. A magyar tulajdonú étteremlánc 6,4 milliárd forint bruttó árbevétellel zárta 2006-ot.
A nanotechnológia megállíthatatlan. Egy friss kutatás szerint a nanotechnológiával csomagolt élelmiszerek értéke hamarosan elérheti a 30 milliárd dollárt.
Kívül-belül megújult május 15-étől a Magyar Tőkepiac. Ugyancsak gyökeres változásokon esett át a napilap online változata.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >