Hírmorzsák
HírmorzsákÉdességadomány a Storcktól. A merci és Toffifee pralinék gyártója csaknem egymillió forint értékű édességgel támogatja a Magyar Élelmiszerbankot.
Marks & Spencer – ruha után jöhet az élelmiszer. Két éven belül élelmiszer-üzletágát is behozza a magyar piacra az angol üzletlánc.
Õsztől öt Müller áruház Magyarországon. A német drogérialánc üzletei Hódmezővásárhelyen, Miskolcon, Mosonmagyaróváron, Szolnokon és Zalaegerszegen nyílnak, együttes területük közel 1200 négyzetméter lesz.
Évente tucatnyi új dm üzlet nyílik. Fejlesztési terveinek megfelelően a következő három esztendőben évi 12-14 új boltot nyit a dm Magyarországon.
Jó évet zárt a Zwack. Öt százalékkal nőtt az exportárbevétel, a belföldi értékesítésen belül 10 százalékkal nőtt a saját gyártású termékek forgalma.
Itáliában népszerű a Gellért. Egy olasz utazási magazin olvasói szerint a világ harmadik legjobb termál- és wellnessközpontja a budapesti Danubius Hotel Gellért és Spa.
Több mint 10 százalékkal növelte tavaly árbevételét a Don Pepe. A magyar tulajdonú étteremlánc 6,4 milliárd forint bruttó árbevétellel zárta 2006-ot.
A nanotechnológia megállíthatatlan. Egy friss kutatás szerint a nanotechnológiával csomagolt élelmiszerek értéke hamarosan elérheti a 30 milliárd dollárt.
Kívül-belül megújult május 15-étől a Magyar Tőkepiac. Ugyancsak gyökeres változásokon esett át a napilap online változata.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >