Hírmorzsák
HírmorzsákÉdességadomány a Storcktól. A merci és Toffifee pralinék gyártója csaknem egymillió forint értékű édességgel támogatja a Magyar Élelmiszerbankot.
Marks & Spencer – ruha után jöhet az élelmiszer. Két éven belül élelmiszer-üzletágát is behozza a magyar piacra az angol üzletlánc.
Õsztől öt Müller áruház Magyarországon. A német drogérialánc üzletei Hódmezővásárhelyen, Miskolcon, Mosonmagyaróváron, Szolnokon és Zalaegerszegen nyílnak, együttes területük közel 1200 négyzetméter lesz.
Évente tucatnyi új dm üzlet nyílik. Fejlesztési terveinek megfelelően a következő három esztendőben évi 12-14 új boltot nyit a dm Magyarországon.
Jó évet zárt a Zwack. Öt százalékkal nőtt az exportárbevétel, a belföldi értékesítésen belül 10 százalékkal nőtt a saját gyártású termékek forgalma.
Itáliában népszerű a Gellért. Egy olasz utazási magazin olvasói szerint a világ harmadik legjobb termál- és wellnessközpontja a budapesti Danubius Hotel Gellért és Spa.
Több mint 10 százalékkal növelte tavaly árbevételét a Don Pepe. A magyar tulajdonú étteremlánc 6,4 milliárd forint bruttó árbevétellel zárta 2006-ot.
A nanotechnológia megállíthatatlan. Egy friss kutatás szerint a nanotechnológiával csomagolt élelmiszerek értéke hamarosan elérheti a 30 milliárd dollárt.
Kívül-belül megújult május 15-étől a Magyar Tőkepiac. Ugyancsak gyökeres változásokon esett át a napilap online változata.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >