Hír- és hírháttér televízióval bővül a kereskedőház kínálata
2022. március elsejétől az Atmedia értékesíti a HírTV kereskedelmi reklámidejét. A húsz éve alapított tematikus hír- és hírháttér televízió országos lefedettsége 92%, az adó műsorai kiemelkedő nézettséget érnek el a fővárosban, illetve a megyeszékhelyeken.
A multimédiás kereskedőház televíziós portfóliója 2022. március elsejétől a HírTV kereskedelmi reklámidejének – szpot – értékesítésével bővül. A HírTV-t 20 éve alapították, műsorstruktúrájában a nemzetközi gyakorlatnak megfelelően kiemelt szerepe van a minden órában jelentkező híreknek, amelyeket tipikusan hírháttér- információs és vitaműsorok követnek. A tartalmi kínálatot tovább színesítik tematikus és riportműsorok, dokumentumfilmek és klasszikus magyar filmek is. A híradók mellett a legnépszerűbb műsorok: Bayer Show, Sajtóklub, Vezércikk, Paláver, Napi aktuális. A 2021. 09. 13-án megújított műsorstruktúra elindulása óta a csatorna átlagos napi elérése a felnőttkorú lakosság körében közel 800 ezer fő (NAM: 2021.09.13 – 2022.01.16.). 2021-ben a HírTV lett a 15. legnézettebb televíziós csatorna a 18+ célcsoportban.
Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója elmondta, hogy: „Örömmel fogadtuk tematikus televíziós kínálatunkban a HírTV-t, amelynek nézői körében jelentős a Budapesten és a megyeszékhelyeken élők, a magas iskolai végzettségűek és az Esomar A státuszúak aránya.”
Kapcsolódó cikkeink
Az out of home nézettség mérése ratingtöbbletet és minőségi javulást jelenthet
2024 nyarán sikeresen lezajlott az Atmedia, a Scores Group, a…
Tovább olvasom >Teljesen új arculattal jelentkezik az Atmedia
A Digital-Media Hungary konferencián 15 év után teljesen megújult arculattal…
Tovább olvasom >Mitől lesz sikeres egy karácsonyi tv-reklám?
A Trade magazin tavaly decemberben indította útjára az első karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >