Hír- és hírháttér televízióval bővül a kereskedőház kínálata
2022. március elsejétől az Atmedia értékesíti a HírTV kereskedelmi reklámidejét. A húsz éve alapított tematikus hír- és hírháttér televízió országos lefedettsége 92%, az adó műsorai kiemelkedő nézettséget érnek el a fővárosban, illetve a megyeszékhelyeken.
A multimédiás kereskedőház televíziós portfóliója 2022. március elsejétől a HírTV kereskedelmi reklámidejének – szpot – értékesítésével bővül. A HírTV-t 20 éve alapították, műsorstruktúrájában a nemzetközi gyakorlatnak megfelelően kiemelt szerepe van a minden órában jelentkező híreknek, amelyeket tipikusan hírháttér- információs és vitaműsorok követnek. A tartalmi kínálatot tovább színesítik tematikus és riportműsorok, dokumentumfilmek és klasszikus magyar filmek is. A híradók mellett a legnépszerűbb műsorok: Bayer Show, Sajtóklub, Vezércikk, Paláver, Napi aktuális. A 2021. 09. 13-án megújított műsorstruktúra elindulása óta a csatorna átlagos napi elérése a felnőttkorú lakosság körében közel 800 ezer fő (NAM: 2021.09.13 – 2022.01.16.). 2021-ben a HírTV lett a 15. legnézettebb televíziós csatorna a 18+ célcsoportban.
Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója elmondta, hogy: „Örömmel fogadtuk tematikus televíziós kínálatunkban a HírTV-t, amelynek nézői körében jelentős a Budapesten és a megyeszékhelyeken élők, a magas iskolai végzettségűek és az Esomar A státuszúak aránya.”
Kapcsolódó cikkeink
Teljesen új arculattal jelentkezik az Atmedia
A Digital-Media Hungary konferencián 15 év után teljesen megújult arculattal…
Tovább olvasom >Mitől lesz sikeres egy karácsonyi tv-reklám?
A Trade magazin tavaly decemberben indította útjára az első karácsonyi…
Tovább olvasom >A televíziós piacon kialakult túlkereslet az Atmediát is érinti
Az Atmedia több forgatókönyvvel készült 2023-ra. Ennek, valamint a végrehajtott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nevet vált a Rama és a Flora margarinok forgalmazója
Upfield Magyarország Kft.-ről Flora Food Hungary Kft.-re változtatta nevét a…
Tovább olvasom >A Henkel Magyarország idén is kitűzte a rózsaszín szalagot
Folytatódik a tavaly megkezdett „Pink Október” kampány. A „Pink Október”…
Tovább olvasom >Egy cseppel közelebb az egészséghez: így lehet izgalmas a napi folyadékpótlás
A nem megfelelő hidratáció fejfájást, fáradtságot és koncentrációs problémákat okozhat,…
Tovább olvasom >