Hiperszemélyes vásárlói élmény a Missonitől
A Missoni nevű luxus divatretailer egy felhő alapú retail mobil megoldást alkalmaz a hiper-személyre szabott vásárlói élmény megteremtése érdekében.
A cég a Tulippal szerződött, hogy a különleges élményt létrehozhassa. A Tulip megoldásai segítségével a Missoni holisztikus vásárlási élményt nyújt és olyan felhasználóbarát, személyre szabott ajánlatokkal dolgozik, amely egyedi a piacon.
„Hiszünk benne, hogy a Tulip nélkülözhetetlen eszköznek bizonyul majd abban, hogy segítse a Missonit a digitális innovációk útján”, mondta Livio Proli, a Missioni vezérigazgatója.
RCE
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett az Amazon AI chatbotja, Rufus az Egyesült Királyságba is
Miután az év elején bevezette az Egyesült Államokban, most az…
Tovább olvasom >A bolti élmény javításával állítaná meg az eladások csökkenését az Asda társtulajdonosa
Mohsin Issa, az Asda társtulajdonosa 30 millió fontot biztosít az…
Tovább olvasom >Bővíti együttműködését a Carrefour a Wolttal Lengyelországban
Két üzletében végzett sikeres kísérleti projektet követően 59 üzletre terjesztette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >