Hiperszemélyes vásárlói élmény a Missonitől
A Missoni nevű luxus divatretailer egy felhő alapú retail mobil megoldást alkalmaz a hiper-személyre szabott vásárlói élmény megteremtése érdekében.
A cég a Tulippal szerződött, hogy a különleges élményt létrehozhassa. A Tulip megoldásai segítségével a Missoni holisztikus vásárlási élményt nyújt és olyan felhasználóbarát, személyre szabott ajánlatokkal dolgozik, amely egyedi a piacon.
„Hiszünk benne, hogy a Tulip nélkülözhetetlen eszköznek bizonyul majd abban, hogy segítse a Missonit a digitális innovációk útján”, mondta Livio Proli, a Missioni vezérigazgatója.
RCE
Kapcsolódó cikkeink
Élelmiszervásárláskor a baby boomerekhez hasonlóan viselkednek a Z-generációs brit fogyasztók
A Z-generációs fogyasztók mintegy 59%-a élelmiszervásárláskor az in-store vásárlást részesíti…
Tovább olvasom >Digitális bevásárlókocsit tesztel a REWE Németországban
Az izraeli Catch technológiai vállalattal együttműködve digitális bevásárlókocsit tesztel a…
Tovább olvasom >Egyesült Királyság: nagyobb szerep juthat a digitális technológiáknak a kiskorúak alkoholfogyasztásának megelőzésében
A brit kormány konzultációt indított arról, hogy szerephez jusson-e a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >